{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
656 visninger | Oprettet:

Hjælp - hun taber sig... {{forumTopicSubject}}

Misser er her på det sidste begyndt at tabe sig en hel del... For to måneder siden vejede hunca. 3,1kg, nu er hun nede på 2,6kg! man kan også se det på hende - specielt bagpå
Hun opfører sig normalt og spiser fint - hun har altid tørkost stående fremme

Er der nogle der ved hvad det kan skyldes?? har tænkt lidt på orm, men der kommer ikke nogen ud...

eller er det ikke noget jeg behøver bekymre mig om??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp - hun taber sig...
  • #1   13. jun 2006 ja, hun er jo ikke helt ung længere, og nogle katte taber sig når de blir ældre, hvordan er hendes adfærd ellers, opfører hun sig som hun plejer, når du sidder med hende er der så noget der gør ondt på hende osv, men vil lige sige at begge mine katte har tabt sig lidt det sidste stk tid, tror det er pga den varme vi har for tiden

• #2   13. jun 2006 hun er blevet mere selskabelig men ellers er hendes adfærd som den plejer - om der er noget der gør ondt på hende ved jeg ikke, det viser hun aldrig, man kan trykke så meget man vil, hun er helt "kold"
    har godt hørt at nogle katte taber sig med alderen, men synes bare at et halvt kilo er meget på to måneder....

• #3   13. jun 2006 Britta: hmm troede man kunne se det i afføringen, rart at lære noget nyt smiley så hvis hun ikke snart begynder at tage lidt på igen, tager jeg til dyrlægen og får nogle...

• #4   13. jun 2006 Sarabimor: Misser har aldrig rigtig haft nogle depoter, det er derfor jeg er bekymret, men tror også det ender med en tur til dyrlægen

• #5   13. jun 2006 har bestilt tid til dyrlægen i morgen - så må vi se hvad han siger

• #6   13. jun 2006 meget fornuftigt valg*S*

• #7   13. jun 2006 Jeg vil foreslå dig at få taget en blodprøve med fokus på nyretallene. Jeg synes, det er et stort vægttab og det kan desværre være et symptom på nyresygdom. Man skal være på vagt, hvis en kat smider 10% af sin kropsvægt og det har hun jo gjort. Katte er desværre ret disponerede for nyreproblemer.

Så en blodprøve er en god idé - om ikke andet så for at udelukke det smiley

Kommentér på:
Hjælp - hun taber sig...

Annonce