{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
692 visninger | Oprettet:

Killingerne kravler overalt nu... {{forumTopicSubject}}

Nu er de for alvor brudt ud af kravlegården, de små labaner... havde ellers lukket af med sådan en flyttekassen, så kun lige Cassie kunne hoppe over... for vi var kommet hjem til et hus med løskravlende killinger... lol...
Men der gik vel omkring 10 min... så var de sørme mellem fødderne på os igen...
Så nu har vi opgivet at prøve at holde dem på et sted... de er eventyrlystne og har fået lov til at kravle i hele huset... indtil videre har de kun begivet sig i stuen og køkken, ud over det vante soveværelse, og de begiver sig sjovt nok tilbage til deres kurv for at sove, eller lege.

De ved også godt hvornår der er mad nu... når jeg laver en tallerken til dem, slår jeg let med fingeren på siden, ligesom for at ringe med gong-gongen... og de kommer spurtende... smiley

Det er sgu ret sjovt at se dem udvikle sig... det er første gang jeg har oplevet killinger fra nyfødte og så frem, men det bliver i hvert fald ikke sidste gang.

Her til morgen vågnede jeg så til en ny overraskelse... det var normalt kun Lyra, der hev sig op i sengen... så lærte Zeus det også... og ja, idag vågnede jeg så ved at noget kradsede mig på låret, og fandt alle 4 killinger liggende og sove ved mine ben.... Nååååårh, hvor nuttet... smiley
Man kan da kun være stolt over de små størrelser.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Killingerne kravler overalt nu...
Kommentér på:
Killingerne kravler overalt nu...

Annonce