1.645 visninger
|
Oprettet:
Hjælp til at finde navn til hun kattekilling {{forumTopicSubject}}
Hej.
Jeg får mig en lille ny killing her om 11 uger (Killingen er kun 2 uger nu). Der er bare et lille problem - kæresten og jeg kan ikke blive enige om et navn til hende.
Er der nogle af jer, der har nogle gode forslag til et muligt hun-katte-navn?
Hilsen Helene
jun 2012
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 16 Svar: 113
Så jeg vil råde jer til at tænke på jeres interesser / yndlingsfilm / spil .
okt 2014
Følger: 11 Følgere: 30 Katte: 3 Emner: 22 Svar: 147
Så tænk på hva i føler jeres kat ska hedde:-)
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
Der er et tons af gode hunkattenavne, det handler om hvad du ønsker, skal det blot være et navn, skal det betyde noget, skal det være specielt, skal det lyde specielt være med et bestemt forbogstav osv? ??
jul 2008
Følger: 57 Følgere: 734 Katte: 12 Emner: 705 Svar: 7.967
jeg har kun dårlig erfaring med at finde navne inden man får katte hjem. For det sker altid det at katten kommer til at hedde noget helt andet end det planlagte. For så laver de måske en eller anden mærkelig ting, og så får den måske lige navnet derefter
min baby har haft 3 navne : først charles på internattet (der var mig som skrev dem ind og så det var mig som navngav dem) så flyttede han hjem til mig og kom til at hedde findus, og nu hedder han bare Baby. fordi han reagere bare ikke på andet - aner ikke hvor han har det fra.
Mio hed noget fint hos avleren. inden jeg hentede ham havde jeg fundet 2-3 gode navne, netop for at have nogle at vælge imellem. Men fordi han på hele vejen hjem sagde miiooo ja så kom han til at hedde Mio
Krumme hedder Krumme fordi han hver gang han fik mad, spiste det hele.
vi havde tidligere en kat som hed Benke, fordi han altid sad på bænken i haven
Speedy fordi han så speedway som killing
Rødmis, fordi han var rød og reagerede på mis, og da vi i forvejen havde Misse ja så kom han til at hedde Rødmis
Gismo pga grimlings - han lignede nemlig dem da han var killing
her er en liste med kattenavne
http://www.dmm.dk/kattenavn.php
et godt råd er dog at navnet bør indeholde I eller S. det hører kattene bedre.
jul 2014
Følger: 3 Følgere: 1 Svar: 35
Hvis det er en lys rødlig hun kat vil jeg tro at noget som Sandstorm ville være navnet ^^
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
feb 2008
Følger: 304 Følgere: 298 Katte: 6 Emner: 11 Svar: 115
Tak for rådende til jer andre
jul 2008
Følger: 57 Følgere: 734 Katte: 12 Emner: 705 Svar: 7.967
endnu sjovere når man skal finde navne til ca 200-300 katte hvert år.... der var lige et par navne som kom til at gå igen
Hjælp til at finde navn til hun kattekilling