{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.056 visninger | Oprettet:

Kan katten tåle det? {{forumTopicSubject}}

Har to spørgsmål omkring kattes madvaner:

1. Min kat er vild med kogte kartofler, men siden jeg ikke ved om hun kan tåle dem, holder jeg hendes "misbrug" 2. nede - kan jeg lade hende gufle løs uden at det skader? Eller skal jeg fortsat undlade at give hende dem?

Og så lige et spørgsmål mere: Min veninde blander altid dåsemad sammen med havregrød - hun siger det er mere økonomisk, og katten kan godt lide det..
Kan katten tåle at få havregrød? For så tror jeg oss jeg vil til at lave det "trick" når økonomien trykker,.. smiley

Mange hilsner
Michelle

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan katten tåle det?
  • #1   22. maj 2006 Jeg ved sørme ike om den har godt af kartofler på regulær basis... Tror ikke at kartofler indeholder meget af det katten skal bruge, så jeg ville nok holde det til forkælelse, hvis hun er så vild med det... smiley

Jeg ved ikke omkring det med havragrød... Tror måske jeg har hørt nogle der blander noget killinge mad med det, når de skal til at lære at spise. Men skal lade det være usagt.... Vil egentlig også gerne vide om man kan bruge havregrød, ville da være rart, just in case....

• #2   22. maj 2006 Heh, jeg har ikke tid til at skrælle og koge kartofler til hende hver dag, så hvis hun må få dem, bliver det også kun som en ekstra godbid smiley

• #3   22. maj 2006 Ja, jeg havde du heller ikke forstillet mig at blande det billige foder.. Det virker ikke specielt godt i forvejen, i hvert fald ikke hvis man har prøvet andet. Jeg plejede at give Maja det billige, men her under graviditeten har hun fået noget Royal Canin. Hun er super vild med det og hun rører ikke det gamle foder. Jeg tror næsten ikke jeg kan få mig til at gå tilbage til det gamle, det må jo virklig være bedere.
    Men det er ikke noget med at man kan blande noget killinge snask, når de skal til at lære at spise.. Eller er det bedre at bruge fisk og A38? Det varer jo ikke så længe før jeg skal begynde at tænke på hvad de skal have.... smiley

• #4   22. maj 2006 en af mine katte er også helt syg med katofler og så vidt jeg ved skader det ikke men lad vær at gøre det fordi skoen trykker det aldrig godt at gå på kompromi med foderet smiley

• #5   22. maj 2006 Felix er helt rundt på gulvet med majs.. og frugt.. han har så en meget sart mave så det er sjældent han får andet end det vi køber hos dyrlægen men engang imellem får han lidt ekstra.. men som min mors tante på 70 siger så i gamle dage var der ik speciel kost til dem og de levede i bedste velgående af rester fra spisebordet.. tror det måske er alt det forskellige folk propper i deres dyr nu om dage der gør dem sarte

Kommentér på:
Kan katten tåle det?

Annonce