{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
748 visninger | Oprettet:

Jeg tror Thorkild er syg {{forumTopicSubject}}

Jeg har været lidt småbekymret for Thorkild her de sidste par dage - tror han er blvet syg eller noget men jeg er ikke dyrlæge så jeg ved det ikke...

Han er blevet utroligt sløv - gider næsten ikke engang udenfor for at tisse mere Normalt er rutinen at inden jeg vågner rigtigt så skal Thorkild have halsbånd på og så ellers ud på morgentissetur, men de sidste to dage har han opholdt sig mest indenfor..

Han sover hele tiden og ser ikke rigtig frisk ud..

Kan jeg slå min mand for en 500 lap så ryger jeg til dyrlæge med ham hvis det bliver værre..

Hans snude er kold, men han spiser egentlig som han skal - godt nok lidt mindre end før, men han spiser da..

Hvad kan der evt være galt??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg tror Thorkild er syg
  • #1   17. maj 2006 jeg kom i tanke om at han og missepigen jo har fået adgang til at fise ude om natten - måske han bare er træt det arme pus.. han er livet lidt mere op nu -

Og det med en dyrlægeordning kan IKKE lade sig gøre ved nogen af de dyrlæger jeg har besøgt her i Herning og omegn - det er afregning ved kasse 1..

• #2   17. maj 2006 Det er umuligt for os at sige, hvad der er galt.
    Nedstemthed skal man altid reager på - og dyrlæge SKAL der være råd til. Kan slet ikke forstå, det skal diskuteres med din mand smiley

Har du taget hans temperatur? Den skal ligge imellem 38.5 og 29.2.
    Er han dehydreret - det kan tjekkes ved at nappe ham (blidt) på ryggen. Huden skal falde på plads igen med det samme - må ikke blive stående i en hudfold.
    Undersøg om han er øm nogen steder - han kan evt være blevet bidt af en anden kat. Kattebid giver næsten altid en infektion - og det kan gøre katten sløj.

God bedring med ham.

• #3   17. maj 2006 Der skal selvfølgelig stå:
    "Den skal ligge imellem 38.5 og 39.2" smiley

• #5   27. maj 2006 Jeg bruger Herning Dyrehospital. Spørg efter dyrlæge Vibeke Relund, hun er ekspert i katte og enormt sød, forelæg hende dit problem og hør om ikke du kan få lov at betale over et par gange.

Kommentér på:
Jeg tror Thorkild er syg

Annonce