{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.013 visninger | Oprettet:

Maria N
Maria N
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 10

hvilket tørfoder? {{forumTopicSubject}}

Hej kg.. smiley

Jeg har lige fået en han killing i onsdags, han er 18 uger gammel, han skal tage på.
Hvad kan i anbefale af foder, når han også skal tage på? Han får nemlig billigt foder fra lidl, som han fik ved tidligere ejer. Det vil jeg ikke give ham!

Tak på forhånd ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvilket tørfoder?
  • Maria N
    Maria N Tilmeldt:
    jun 2013

#4   10. feb 2015 Ja, men ville gerne have der er nogen som kan anbefale noget noget, som de har gode erfaringer med smiley

• #7   10. feb 2015 Jeg har gode erfaringer med applaws killingefoder til en killing der skulle tage på. Fik en killing på 17 uger, der kun vejede 950 g - han tog 400 g på den første uge og 1 kg i løbet af en mdr.
    Ellers kan jeg også tilslutte mig de andre forslag der er kommet - Zooplus.de er det sted hvor man billigst kan finde de gode tørkostmærker og de har rigtig mange at vælge i mellem.

• #8   10. feb 2015 De 4 yngste katte jeg har, har alle fået RC Kitten da de blev hentet hjem. Det gad de ikke rigtigt æde så jeg kørte dem alle over på Kingsmoor Killing og det er populært.
    Blandt de 4 katte er der én som er noget mager. Hun har også fået lidt krop nu så jeg fortsætter med Kingsmoor Killing smiley

• #9   11. feb 2015 nu har jeg ikke ret tit killinger, men dem jeg har haft har fået killingfoder fra RC
    den sidste er Pyrus og han nægtede at spise killingfoder, så han tog for sig af de store sterilised. Og han er da en pæn stor dreng på 6 kg i dag. han fik dog så killing vådfoder

det vigtigste er at de får alt den mad de kan spise, så kommer vægten også.
    husk ormekur

og så er der jo også slanke katte -min krumme er pæn stor men vejer ikke engang 6 kg - men han er så hellere ikke så gammel endnu, så han har rimelig travlt altid

• #10   11. feb 2015 Vi har brugt killingefoder fra Royal Canin og da de så var klar til det gik vi over til Sterilised, også fra RC.

• #11   11. feb 2015 Vi bruger RC og Applaws smiley

• Maria N
    Maria N Tilmeldt:
    jun 2013

#12   12. feb 2015 Min killing får alt hvad han kan spise, der står tørfoder fremme hele tiden! Han fik ormekur i torsdags og skal have det igen om 3 uger, så det er der styr på smiley han skal til et sundhed tjek, for at være sikker på han ikke fejler noget.
    Han vejer kun 1400 g, så han skal tage på!

• #13   12. feb 2015 det skal nok komme.
    hvis han har orm, så skal kuren lige have lov til at virke. oftes er det det som kan være problemet
    han får et godt killingfoder ikke?

• Maria N
    Maria N Tilmeldt:
    jun 2013

#14   13. feb 2015 Jeg skal idag ud og købe foder til ham, så han kan vokse :).
    Ja ormekuren skal jo lige virke, det er jo kun 1 uge siden han fik den smiley

• Maria N
    Maria N Tilmeldt:
    jun 2013

#16   13. feb 2015 Har Været ude og købe arion til ham smiley

• Maria N
    Maria N Tilmeldt:
    jun 2013

#17   13. feb 2015 Killinge foder selvfølgelig.
    Tidligere ejer sagde han ikke kunne li andet end det billige foder fra lidl, han kan nu godt li det jeg har købt..

• Maria N
    Maria N Tilmeldt:
    jun 2013

#19   15. feb 2015 Ja smiley smiley

Kommentér på:
hvilket tørfoder?

Annonce