{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.127 visninger | Oprettet:

nyt kattegrus {{forumTopicSubject}}

Hej
jeg skal snart købe kattegrus og er træt af extreme classic kattegrus og vil gerne købe noget andet, men hvad kan i anbefale af godt kattegrus og det skal være på zooplus da jeg også skal bestille andet derfra smiley

Også skal jeg høre er der nogen der fodre med Royal canin skin and hair også Applaws ?

smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nyt kattegrus
  • #2   9. jan 2015 Har bare hørt det er dårligt og lugter med det samme.

• #3   9. jan 2015 jeg køber golden grey hos zooplus
    http://www.zooplus.de/shop/katzen/katzenstreu/golden_grey/golden_grey_katzenstreu/19401

det er altså rigtig godt - og det skal være godt når man har 16 indekatte.
    bruger også superklump fra petworld

• #5   9. jan 2015 Det blev golden grey master smiley
    Også 24 dåser cosma, tørfoder venter jeg med da jeg har til ca en måned ca.
    Men til den tid bliver det nok applaws.
    Men kan det er billigst på den tyske, dog er jrg ikke god til tysk smiley

• #6   9. jan 2015 Øv du skulle have taget tørfoder også, når du går fra foder med korn til et foder uden, er min erfaring, at overgangen skal være en del længer end man ellers anbefaler, for de ensymer som er i maven, som skal omsætte de nye kødproteiner skal lige aktiveres noget mere, og gerne gradvist.
    Min overbevisning er, at dem som oplever tynd mave ved overgang til kornfrit, gør det for hurtigt ( de følger det som ellers anbefales ca en uge), jeg har sikke et held undgået maveproblemer.
    Jeg blander stadig, det bliver ca 3-4 slags, og den ene er til hårboller/ løs mave, gerne Iams til hårboller, men jeg kan også finde på, at bruge andre, hvis der er tilbud.

• #7   9. jan 2015 Øv øv
    Det koster bare fragt på den tyske smiley
    Mine har dog aldrig haft problemer med maven. Men synes det er svært det med at vælge foder for hvad er bedst?
    Hvad blander du af fodermærker?
    Havde tænkt på applaws også RC hair and skin fordi mange har god erfaring med den til deres katte, eller er det bare fup?

• #8   9. jan 2015 I øjeblikket er det Orijen, Porta 21 minus korn, RC Calm og Sanabell uden korn.
    Og som godbidder noget fra RC i tilbuds poser de havde for nogen tid siden + Purizon prøvepose og tørret fisk og kød.
    Og så kommer alt det våde ved siden af smiley

• #9   9. jan 2015 Okay lyder også godt, synes det er en jungel hvad der er godt, men tror også man skal kigge på ens katte om de trives smiley

• #10   9. jan 2015 Du har ret, katten skal trives og vi må jo også tænke på, at alle ikke har lige meget, at sætte af til katten, men der kan fået godt foder i flere prisklasser smiley

• #11   9. jan 2015 Præcis og synes det er forkert at man nogle gange bliver dømt på at katten ikke altid får det dyre foder eller grus, men der er bare nogen som ikke har råd til det. Jeg vil gerne give mine det bedste, men engang imellem har de fået billigt vådfoder. Men hold da op tingene på zooplus.de er noget billigere, tror jeg skal handle stort ind i næste måned smiley
    For 10 kg RC hair and skin koster 371 og koster 499 på den danske.

• #12   9. jan 2015 Hvilken kurs er det på de siden?
    Sidst jeg bestilte, blev det nemlig fra den danske side, det blev godt nok "kun" 558, men hvis det kan gøres meget billigere, er det da fedt, så kan katten få endnu mere smiley
    Angående foder, ville jeg til hver en tid vælge appalaws, fremfor RC.
    Jeg er meget pyldret med foderskift, så dette gør jeg gerne over min. 1 måned smiley

Har I erfaringer med, hvad kattene bedst kan lide for en variation af både appalaws og purizon, samt hver store pillerne er i appalaws? Vil nemlig gerne blande de 2 med porta21, da jeg har haft mindre dårlige erfaringer med arion smiley

• #13   9. jan 2015 jeg har desværre kun dårlig kendskab netop til bla appalaws, da jeg kender flere katte som har fået foderallergi netop pga dette foder.

• #14   9. jan 2015 Hvad så, når de er vant til kornfrit foder, men ikke med nær så meget kød indhold.
    Derudover ville jeg blande det med 2 andre kornfrie varianter, så der burde ikke være de store problemer? Ellers må jeg holde mig til purizon og porta21.

• #15   9. jan 2015 Altså så at 2 10 kg RC kostede 728 og på den danske kostede det 939 kr.

Jeg ærger mig faktisk også men har brugt en del penge så må vente.
    Jeg synes da ellers der er mange som synes Applaws er godt og fordi der er så meget kød i. Men det vil sige RC er bandlyst.
    Men er det der porta21 ikke en billig udgave af Applaws eller ?

• #16   9. jan 2015 Jeg vil aldrig proppe RC i mine katte. Har fodret med korn, men blev klogere (og ja, ved godt nogle ikke tåler kornfrit, og nogle trives bedst på RC Anja).

Hvilken valuta er det de bruger på den tyske side? Kan ikke huske om det er euro eller pund?
    Jeg har også kun hørt godt om applaws.
    Ved ikke, om man kan sige, at det er en billigere udgave af applaws, men et okay kornfrit foder, til dem som ikke har så mange penge (10 kg. koster 299 kr).
    Jeg vil så have det med i min blanding, da både applaws og purizon er rimlig dyrt foder (ikke, at jeg ikke vil bruge pengene på mine katte), så de penge jeg spare ved, at blande et billigere kornfrit foder i, kan jeg bruge på lidt dyre vådfoder end LUX smiley Mine katte får også kornfrit vådfoder 2 gange om dagen, og det gode er bestemt heller ikke helt billigt smiley

• #17   9. jan 2015 De bruger euro og jeg sidder altså med den danske og tyske også min valutaomregner på min ipad og regner ud smiley

Okay så vil jeg da bare gå væk fra det foder også kun kornfrit foder, men man kan vel godt kun fodre med Applaws. Jeg fodre også med våd, men hvad for noget vådfoder er kornfrit, jeg bruger cosma og mine elsker det smiley
    Nej det er ikke altid billigt.

• #18   10. jan 2015 husk at bruge de rabatter man nu kan få når man køber for xx antal kr.
    det er jo immervæk 3% rabat man får

• #19   11. jan 2015 Det kan man godt, jeg har bare valgt, at blande smiley
    Lux er kornfrit, samt cosma, og en del andet på zooplus, kan lige skrive når jeg kommer hjem til mig selv, har nemlig købt en masse, så jeg kan supplerer lidt, og finde noget min kræsne hunkat vil spise smiley Cosma nature er farvoritten indtil videre smiley

• #20   11. jan 2015 Det må du meget gerne.
    Har bestilt cosma vådfoder, men skruv gerne hvilket der er kornfrit smiley

• #21   11. jan 2015 Har lige købt disse kornfrie produkter, som suplement til LUX smiley Animoda, applaws, porta21, bozita, cosma original og cosma nature smiley

Kommentér på:
nyt kattegrus

Annonce