{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
658 visninger | Oprettet:

Lille ny <3 {{forumTopicSubject}}

I skal da ikke snydes for nyheden kære KG.

Jeg har været så priviligeret at finde mig en lille ven til Putte og jeg. smiley en skøn internat kat, på 6 mdr .. En hankat på Puttes størrelse.

Nu er jeg så ude efter lidt gode råd til sammenføring. :).. Ved godt de hovedsageligt skal klare skærene selv. En feliway er i stikkontakten og har kørt siden jeg reserverede ham. Er der andre gode råd? Madskåle hver for sig. To bakker. Det hele. Kradsetræ og kattebakkerne bliver ordnet mandag så han føler sig velkommen smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lille ny <3
  • #1   3. jan 2015 Der findes Tusind af tråde, bare led

• #2   3. jan 2015 Maria - men nu beder jeg om hjælp smiley at lede herinde, er en jungle.

• #3   3. jan 2015 Jeg tror du har de basale ting på plads..

Når du kommer hjem med ham så åben transportkassen og lad ham selv finde ud, lad ham undersøge og lad kattene se hinanden an, med mindre de fare i flæsket på hinanden og pelstotter og blod står i en sky omkring dem så skal du ikke blande dig, de må gerne hvæse, brumme og daske lidt til hinanden..

Og lad nu være med at tro at de bliver perle venner, det er slet ikke sikkert, forvent det værste og bliv glædeligt overrasket..
    Og så skal du ikke blive overrasket hvis Putte bliver sur på dig og undgår dig i nogle dage, det er helt normalt, du har jo bragt denne nye gæst ind i hjemmet mod hendes vilje og forlanger nu at hun skal dele din opmærksomhed med kræet smiley :D smiley hun skal nok blive god igen..

Lad være med at skille dem for natten med mindre du syntes at sammenføringen går så skidt at du er nervøs for hvad der kan ske..
    For husk at hver gang du skiller dem af, så skal de starte forfra hver gang de sættes sammen igen..

• #4   3. jan 2015 Heidi har sagt det hele smiley smiley

Jeg var rigtig heldig, da jeg fik Røde, han var 11 mdr og de gamle var 3 1/2 og 7 år, ham på 7 holdt sig mest for sig selv og var hverken venner med ham på 3 1/2 eller den lille nye, men Manne og Røde blev rigtig gode venner på meget kort tid, desvære holdt det ikke længe, kun søle 4 måneder, så blev Manne aflivet smiley og Røde og Birk blev aldrig venner, så jeg sprang ud i en killing og den killing og røde blev rigtig gode venner og det er de 2 drenge jeg har idag smiley

profilbillede
Kommentér på:
Lille ny <3

Annonce