687 visninger
|
Oprettet:
samføring af 2 ældre hankatte {{forumTopicSubject}}
Hejsa. Hvad synes I, kan man godt samfører 2 ældre hankatte? Min egen er 11 år, og den anden er mellem 5 og 8 år. Jeg ved ikke om det er godt og gøre det, og vil derfor hører jeres mening. Det er ikke sikkert at jeg gør noget endnu, for jeg er ikk sikker på mig selv.
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
Altså først og fremmest skal de begge være kastreret for at det nogensinde kan få en chance for at lade sig gøre, dernæst så afhænger det meget af om begge katte tidligere har gået sammen med andre katte eller de har været ene katte altid..
Så kommer det an på deres temperament og sind..
Der er rigtig mange ting at tage hensyn til og med så gamle katte er jeg ikke sikker på at jeg ville tage chancen, men igen det kommer an på et væld af ting som er svære at tage stilling til uden at kende kattene..
sep 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 4
jul 2008
Følger: 57 Følgere: 734 Katte: 12 Emner: 705 Svar: 7.967
så jeg ville godt ture gøre det.
men det skal gøres rigtigt i første forsøg. Ikke noget med at prøve flere gange.
jan 2015
Følger: 1 Katte: 1 Svar: 1
sep 2013
jul 2008
Følger: 57 Følgere: 734 Katte: 12 Emner: 705 Svar: 7.967
ja de kan hvæse lidt men ikke andet end at man ikke bør blande sig
det vigtigste er at man selv er totalt rolig. Man skal bare tage det stille og rolig.
og så skal man huske at give de gamle opmærksomheden. Den nye er alligevel mere interessert i at tjekke dens nye omgivelser så den er ligeglad.
bliver der optakt til evt balade, ja så får man kaldt på den gamle og får den væk, via godbidder eller andet.
sep 2013
samføring af 2 ældre hankatte