{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.993 visninger | Oprettet:

Bragede hovedet direkte ned i toilettet. {{forumTopicSubject}}

så er vores kære lille ungkat med den misdannede hale, de afbrændte knurhår og den knækkede tand på den igen. Hun havde diarré idag, som hun fik på halen. Vi ville så vaske hendes hale med et par babywipes så hun ikke fik det smurt ud over vægge og møbler. Hun bliver utilfreds med situationen og vælger så at sætte tænderne i hånden på min kæreste, som bliver overrasket, og idet hun kan mærke at han stopper med at tørre hende med wipen, kaster hun sig ud i luften - og slår hovedet direkte ned i porcelænstoilettets kant, hvilket giver et ordentligt brag. Min kæreste er helt ude af den og løber ud efter mig i køkkenet, imens katten ligger på gulvet og mjaver meget. Jeg tager hende ind under køkkenlampen, og kan se at hun bløder ud af munden. Jeg åbner hendes mund (hvilket hun hvinede over) og kan se at hun har fået hakket et endnu større stykke tand af samme tand der allerede har været til tjek efter at være knækket for en måneds tid siden ca. Det sidder skævt, så der sidder en skarp kant. Hun bløder ud af tanden og det tandkød den går imod. Vagtdyrlægen mener at jeg skal kontakte dyrlægen imorgen, fordi det ikke virker særligt generende for hende. Men katten kan ikke spise. Hun lagde sig til at sove i et hjørne hurtigt bagefter. Nu sover hun på sit kradsehus med hovedet ind imod den varme radiator. Jeg har taget kontakt til hende ved at kalde og ae, for at være sikker på at hun nu ikke fik nogle eftermen af en eventuel hjernerystelse. Hun kigger på mig, men er ikke interesseret når jeg rækker hånden ned på gulvet for at hun skal komme, som hun plejer. Hun svarer mig heller ikke som hun plejer, når jeg fx. Spørger "hvor er Fiko?" Eller "missemissemisse", så jeg er lidt i vildrede. Jeg ved at hun har ondt, men hvad skal jeg gøre? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af IKEA seng 500 kr.
  • Opsætning tv 900 kr.
  • Samling af 5 Ikea reol elementer i BILLY serien. 1.600 kr.
  • Skift af pærer på WW UP 600 kr.
  • Vandforsyning til opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Opsætning af udendørs lamper og sensor 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bragede hovedet direkte ned i toilettet.
  • #1   29. dec 2014 det er da rigtigt synd og uheldigt.stakkels lille mis syntes at du ikke skal slå dig til tåls med hvad vagt dyrlægen siger når du mener at den har ondt.for du kender jo din kat bedst.og han har jo ikke set på den god bedring og godt nytår

• #2   29. dec 2014 hun kan jo have brækket kæben

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 153 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.367
    #3   29. dec 2014 Hej. Din kat skal hurtigst til dyrlægen nu, for en kat viser ikke den har smerter, der skal meget til, så din kat har rigtigt ondt. Hvis det var min kat så havde jeg slet ikke lyttet til vagtdyrlægen, men havde sagt at min kat skal kikkes på NU (du bestemmer ikke dyrlægen) og var taget af sted.

• #4   29. dec 2014 Tjaa jeg ville nu nok modsat de andre vente, til min egen dyrlæge som katten kender åbner i morgen, men til gengæld hvis jeg ikke selv havde smertestillende hjemme til katten så ville jeg bede vagt dyrlægen udlevere smertestillende til mig så katten i det mindste var smertedækket indtil i morgen.

Du skal nok forvente at katten mister tanden, for når det bløder ud af tanden så er den flækket dybt og det er meget smertefuldt for katten..

Det er da også en uheldig lille mis i har jer der..

• #5   29. dec 2014 Vi har været ved vagtdyrlæge nu. Smertestillende og antiinflammatorisk via kanyle. Hun skal dog have revet tanden ud, så det bliver næste tur til doktor dyr. Og ja, hun er meget uheldig. Skaderne kommer snart lige efter hinanden. smiley

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 153 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.367
    #6   29. dec 2014 Åhhh det var godt I tog afsted, ja må sige det stakkels pus har været og er meget uheldig smiley

Symptomer ved inflammation kan være hævelse, varme og smerte, kan også være feber, kulderystelser, hovedpine, muskelsmerter og nedsat appetit. Så godt din kat fik det også. smiley Pøj pøj med smuksakken..

• #7   29. dec 2014 åh det var godt at hun har været afsted til dr dyr.er dog utrolig uheldig god bedring

• #9   29. dec 2014 God bedring med det lille pus, og godt nytår til jer.

• #10   29. dec 2014 God bedring med det lille pus, og godt nytår til jer.

• #11   29. dec 2014 God bedring med din lille søde kat

Kommentér på:
Bragede hovedet direkte ned i toilettet.

Annonce