{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.389 visninger | Oprettet:

Janne.*
Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 164 Svar: 3.366

Nogen der kender dette foder og har prøvet det? {{forumTopicSubject}}

Jeg bestilte en masse i går på Zooplus.de, så vi ikke manglede noget foder og grus i år.
Så så jeg dette tørfoder, tror det er forholdsvis nyt, det hedder Purizon med 70% kød eller fisk og uden korn.

Jeg synes det ser rigtig godt ud, kan godt lide der også er
" glukosamin, og chondroitinsulfat." i smiley

Nogen der har prøvet det til sine katte.? og hvis, kan de lide det.?

http://www.zooplus.dk/shop/kat/kattefoder_toerfoder/purizon/purizon/406481

God jul til alle. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nogen der kender dette foder og har prøvet det?
  • #1   1. dec 2014 Ja det foder er godt - min diabeteskat spiser det også - især den med fisk kan de alle lide (fås i Tyskland)

• #2   1. dec 2014 Yen, det er blevet en fast del af kattens foderblanding smiley de hapser det i sig

• #3   1. dec 2014 Nej, men syntes der er en del "underlige" ting i smiley

"30 % frisk kyllingekød uden ben, 28 % tørret kyllingekød, 18 % kartofler, 5 % kyllingefedt, 2 % tørret æg, 1,5 % frisk benfri sild 1,5 %, tørret sild, fiskeolie (100 % sildeolie), hydrolyseret animalsk protein, ærtefibre, tørrede gulerødder, 1,6 % tørret lucerne, inulin, fructo-oligosakkarider, mannan-oligosakkarider, 0,5 % tørret granatæble, tørret æble, tørret spinat, 0,3 % loppefrø, tørrede solbær, tørret sød appelsin, tørrede blåbær, natriumklorid, tørret ølgær, 0,2 % gurkemeje-rod, 0,12 % glukosamin, 0,09 % chondroitinsulfat."

• #4   1. dec 2014 Mine er vilde med det som godbidder, jeg har så planer om, at fortsætte med det på den måde, ind til nu har jeg kun købt prøveposer.

• Janne.*

#5   1. dec 2014 Lis.. Det lyder godt, synes nemlig det lød til at være et ret godt tørfoder, når jeg så alt igennem. smiley

Heidi J ...godt at høre dine katte kan lide det. smiley

Jette.. Dejlig at høre dine katte også kan lide det. smiley

Jeg synes det var på tide at mine katte skulle have et nyt godt tørfoder, som skal blandes sammen med de 3 andre mærker tørfoder. Jeg har længe kikket efter et godt foder, men fandt så dette. smiley

• Janne.*

#6   1. dec 2014 Beltane... Hvis du havde læst det hele igennem, så ved du hvad de forskellige ting som du synes er "underlige" ting vil give katten. smiley
    ---------------

Frugter og grøntsager er sundt alternativ: I stedet for korn og ris. Det fremmer kattens sundhed og vitalitet:

Æbler, ribs og blåbær: Indeholder vitaminer og er naturligt rige på antioxidante egenskaber

Granatæbler:... Er naturligt rige på C-vitamin, kalcium, jern og kalium
    Gulerødder:... Indeholder beta-carotin, som forvandles til A-vitamin af kroppen
    Spinat:.... Er naturlig rig på A- og C-vitamin og indeholder meget jern
    Ærtefibre:.... Leverer vigtige fibre, kan styrke tarmfunktionen
    Ekstrakter af druekerner og grøn te:.... Understøtter den antioxidante virkning
    Kartofler er en næringsrig kilde til..... B- og C-vitamin, samt mineralstoffer

Friskfanget sild:.... Er naturligt rig på omega-3- og omega-6-fedtsyrer, der gør pelsen glansfuld og smuk.

Sundhedsfremmende planter:
    I den fri natur spiser katte instinktivt græs og planter, som har en positiv effekt på trivslen. Purizon kattefoder indeholder derfor omhyggeligt udvalgte urter.

Loppefrø (psyllium):... Er rig på opløselige fibre, som stabiliserer blodsukkeret og fremmer en god fordøjelse

Lucerne:... Er en naturlig kilde til kalcium

Gurkemeje-rod:... Er naturlig rig på antioxidanter og har betændelseshæmmende egenskaber

Præbiotiske fructo-oligosakkarider (FOS):... Fremmer væksten af nyttige tarmbakterier og kan fremme din kats fordøjelse

---------------

Når katte ikke kan få vitaminer og mineraler på den naturlige måde, som ude i naturen. så skal der jo være noget i som er rige på antioxidanter, som disse frugter og grønsager er, ellers ville de jo ikke få de vitaminer og mineraler, antioxidanter, de skal have. smiley

• #7   2. dec 2014 Vi bruger det i vores blanding og giver dem det ligeledes som "snolder" en gang imellem. Alle vores er totalt vilde med det smiley

• #8   2. dec 2014 Er også afprøvet med stort held herhjemme.
    Prøvede at købe begge prøveposer og de blev begge spist med stort velbehag.

Kommentér på:
Nogen der kender dette foder og har prøvet det?

Annonce