1.389 visninger
|
Oprettet:
Janne.*
Hjælpe-administrator
11. okt 2006 Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 164 Svar: 3.366
11. okt 2006 Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 164 Svar: 3.366
Nogen der kender dette foder og har prøvet det? {{forumTopicSubject}}
Jeg bestilte en masse i går på Zooplus.de, så vi ikke manglede noget foder og grus i år.
Så så jeg dette tørfoder, tror det er forholdsvis nyt, det hedder Purizon med 70% kød eller fisk og uden korn.
Jeg synes det ser rigtig godt ud, kan godt lide der også er
" glukosamin, og chondroitinsulfat." i
Nogen der har prøvet det til sine katte.? og hvis, kan de lide det.?
http://www.zooplus.dk/shop/kat/kattefoder_toerfoder/purizon/purizon/406481
God jul til alle.
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 67 Katte: 2 Emner: 180 Svar: 8.020
feb 2012
Følger: 15 Følgere: 17 Katte: 2 Emner: 55 Svar: 2.031
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.121
"30 % frisk kyllingekød uden ben, 28 % tørret kyllingekød, 18 % kartofler, 5 % kyllingefedt, 2 % tørret æg, 1,5 % frisk benfri sild 1,5 %, tørret sild, fiskeolie (100 % sildeolie), hydrolyseret animalsk protein, ærtefibre, tørrede gulerødder, 1,6 % tørret lucerne, inulin, fructo-oligosakkarider, mannan-oligosakkarider, 0,5 % tørret granatæble, tørret æble, tørret spinat, 0,3 % loppefrø, tørrede solbær, tørret sød appelsin, tørrede blåbær, natriumklorid, tørret ølgær, 0,2 % gurkemeje-rod, 0,12 % glukosamin, 0,09 % chondroitinsulfat."
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 61 Katte: 4 Emner: 73 Svar: 9.105
Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 164 Svar: 3.366
Heidi J ...godt at høre dine katte kan lide det.
Jette.. Dejlig at høre dine katte også kan lide det.
Jeg synes det var på tide at mine katte skulle have et nyt godt tørfoder, som skal blandes sammen med de 3 andre mærker tørfoder. Jeg har længe kikket efter et godt foder, men fandt så dette.
Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 164 Svar: 3.366
---------------
Frugter og grøntsager er sundt alternativ: I stedet for korn og ris. Det fremmer kattens sundhed og vitalitet:
Æbler, ribs og blåbær: Indeholder vitaminer og er naturligt rige på antioxidante egenskaber
Granatæbler:... Er naturligt rige på C-vitamin, kalcium, jern og kalium
Gulerødder:... Indeholder beta-carotin, som forvandles til A-vitamin af kroppen
Spinat:.... Er naturlig rig på A- og C-vitamin og indeholder meget jern
Ærtefibre:.... Leverer vigtige fibre, kan styrke tarmfunktionen
Ekstrakter af druekerner og grøn te:.... Understøtter den antioxidante virkning
Kartofler er en næringsrig kilde til..... B- og C-vitamin, samt mineralstoffer
Friskfanget sild:.... Er naturligt rig på omega-3- og omega-6-fedtsyrer, der gør pelsen glansfuld og smuk.
Sundhedsfremmende planter:
I den fri natur spiser katte instinktivt græs og planter, som har en positiv effekt på trivslen. Purizon kattefoder indeholder derfor omhyggeligt udvalgte urter.
Loppefrø (psyllium):... Er rig på opløselige fibre, som stabiliserer blodsukkeret og fremmer en god fordøjelse
Lucerne:... Er en naturlig kilde til kalcium
Gurkemeje-rod:... Er naturlig rig på antioxidanter og har betændelseshæmmende egenskaber
Præbiotiske fructo-oligosakkarider (FOS):... Fremmer væksten af nyttige tarmbakterier og kan fremme din kats fordøjelse
---------------
Når katte ikke kan få vitaminer og mineraler på den naturlige måde, som ude i naturen. så skal der jo være noget i som er rige på antioxidanter, som disse frugter og grønsager er, ellers ville de jo ikke få de vitaminer og mineraler, antioxidanter, de skal have.
maj 2013
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 7 Emner: 18 Svar: 305
apr 2014
Følger: 2 Følgere: 19 Katte: 1 Emner: 52 Svar: 947
Prøvede at købe begge prøveposer og de blev begge spist med stort velbehag.
Nogen der kender dette foder og har prøvet det?