1.231 visninger
|
Oprettet:
Whiskas. {{forumTopicSubject}}
hej
er nogen herind foder med Whiskas junior
både våd og tø foder
nov 2014
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 2 Emner: 2 Svar: 18
får vide kan være skadelig foder med Whiskas
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.112
nov 2014
bare ikke så godt dyrhandel anbefald foder så
hvad i så foder 23 uger hankat
nov 2014
bare fået vide hvor hent dem hva de foder med
og så i dyr butik anfald sammen foder som de fik ( vist jeg ikke hvad de fik af foder)
nov 2014
eller brug op pt få de 2 salgs tør foder
jun 2012
Følger: 25 Følgere: 73 Svar: 262
At dyrehandleren anbefaler det er jo fordi de tjener penge, sådan er det jo desværre nu om dage med alt. Så tag ikke det de siger for gode vare, de ved tit og ofte faktisk ikke en dyt om hvad de sælger.
Selv bruger vi RC (Royal Canin)...
Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.370
www.zooplus.dk har nogle gode kvalitets kattefoder både tør og vådfoder. Men jeg køber foderet på enten zooplus.DE eller CO.UK eller BE. Da det er meget billigere end på den danske zooplus.
Jeg har 4 forskellige mærker kattefoder som jeg blander.
Det er Applaws hvor der er ca 80 % kød i.... Orijen,.også ca 80 % kød i.. Royal Canin Hair & Skin og Royal Canin Hairball
Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.370
okt 2014
Følger: 35 Følgere: 6 Katte: 5 Emner: 5 Svar: 44
nov 2014
Følger: 1 Svar: 5
En kat er carnivore(kødspiser) og har på ingen måde brug for kornprodukter, så prøv at finde et produkt uden korn.
Der findes masser af forskellige gode produkter på markedet i dag, både som tørfoder og vådfoder. Prøv at gå ned til den nærmeste dyrehandel og hør om de har et kornfrit foder til katte.
Langt de fleste produkter du finder i supermarkedet er "billige" produkter, der fælles for de fleste indeholder masser af tilsætningsstoffer og korn.
Produkterne kan se glimrende ud på pakken, men hvis du vender dem om og kikker på indholdsfortegnelsen, så ser du at der er en masse biprodukter og korn i disse og det har din kat på ingen måde brug for. Ikke sagt at din kat ikke kan overleve på det og endda blive gammel, men den vil med største sandsynlighed være langt sundere og mere tilfreds med et ordentligt kattefoder.
Jeg håber du finder hvad du søger...
Med venlig hilsen
Peter
nov 2014
1000 tak for jeres svar..
sorry få svar nu ¨
men ikke lige haft så godt efter ope.
nu har masse tid sidder og kig på foder til mine 2 23 uger katten
og prøv få tag billede så opret dem herind....
mvh fra my (sort) og speddy
Whiskas.