{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Whiskas.
  • #2   18. nov 2014 jeg er ny på kat område

får vide kan være skadelig foder med Whiskas

• #3   18. nov 2014 Whiskas er som macdonalds er for mennesker.. Det er ikke noget de skal have fast

• #5   18. nov 2014 okay fair nok
    bare ikke så godt dyrhandel anbefald foder så

hvad i så foder 23 uger hankat

• #7   18. nov 2014 er helt nyt inden for har kat..

bare fået vide hvor hent dem hva de foder med
    og så i dyr butik anfald sammen foder som de fik ( vist jeg ikke hvad de fik af foder)

• #9   18. nov 2014 så bedst være smed hele ud ?

eller brug op pt få de 2 salgs tør foder

• #11   18. nov 2014 Du kan jo bruge det til godbider, evt. i aktiverings legetøj og så købe et andet foder katten får fast.

At dyrehandleren anbefaler det er jo fordi de tjener penge, sådan er det jo desværre nu om dage med alt. Så tag ikke det de siger for gode vare, de ved tit og ofte faktisk ikke en dyt om hvad de sælger.

Selv bruger vi RC (Royal Canin)...

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.370
    #12   18. nov 2014 Hej Line og velkommen til smiley

www.zooplus.dk har nogle gode kvalitets kattefoder både tør og vådfoder. Men jeg køber foderet på enten zooplus.DE eller CO.UK eller BE. Da det er meget billigere end på den danske zooplus. smiley

Jeg har 4 forskellige mærker kattefoder som jeg blander.
    Det er Applaws hvor der er ca 80 % kød i.... Orijen,.også ca 80 % kød i.. Royal Canin Hair & Skin og Royal Canin Hairball smiley

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.370
    #13   18. nov 2014 Line..Orijen og Applaws kattefoder kan du også få til killinger, Orijen er både til voksen katte og killinger smiley

• #14   18. nov 2014 Whiskas er no go.. find et bedre tør og vådfoder

• Animaks.dk
    Animaks.dk Tilmeldt:
    nov 2014

Følger: 1 Svar: 5
    #16   19. nov 2014 Line C. Hej. Tillykke med din nye kat. Håber i får nogle fantastiske år sammen smiley
    En kat er carnivore(kødspiser) og har på ingen måde brug for kornprodukter, så prøv at finde et produkt uden korn.
    Der findes masser af forskellige gode produkter på markedet i dag, både som tørfoder og vådfoder. Prøv at gå ned til den nærmeste dyrehandel og hør om de har et kornfrit foder til katte.
    Langt de fleste produkter du finder i supermarkedet er "billige" produkter, der fælles for de fleste indeholder masser af tilsætningsstoffer og korn.
    Produkterne kan se glimrende ud på pakken, men hvis du vender dem om og kikker på indholdsfortegnelsen, så ser du at der er en masse biprodukter og korn i disse og det har din kat på ingen måde brug for. Ikke sagt at din kat ikke kan overleve på det og endda blive gammel, men den vil med største sandsynlighed være langt sundere og mere tilfreds med et ordentligt kattefoder.
    Jeg håber du finder hvad du søger...

Med venlig hilsen
    Peter

• #17   21. nov 2014 hej alle sammen
    1000 tak for jeres svar..
    sorry få svar nu ¨
    men ikke lige haft så godt efter ope.

nu har masse tid sidder og kig på foder til mine 2 23 uger katten

og prøv få tag billede så opret dem herind....
    mvh fra my (sort) og speddy

profilbillede
Kommentér på:
Whiskas.

Annonce