Det går ikke så godt med at samle byttedyr. {{forumTopicSubject}}
Jeg er jo med i det der katte projekt fra SDU. Og nu er vi nået til indsamling af byttedyr fra de tilmeldte katte. Det går nu ikke så godt lige med det. Jeg synes det var meget synd og lukkede til sidst den lille fugl ud af vinduet, De er nu ikke helt uden evner de små fugle. Jeg troede den var død den lå på gulvet foran katten og jeg så gik ud for at finde noget at samle den op i . Så sad den på bruseforhænget da jeg kom tilbage og havde bare spillet død . Der sad den og pippede mens den kiggede ned på de to banditter der havde været efter den. Så fik den lov til at flyve ud af vinduet. Den sidste mus kom også levende i en kasse og blev sat ud. Jeg tror vist ikke rigtig Silla rigtig mestrer teknikken med at slå ihjel, men det kræver vel også noget øvelse.
jul 2012
Følger: 3 Følgere: 26 Katte: 1 Emner: 65 Svar: 1.075
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
Det er imponerende med dyrs overlevelses evne og vilje, man kan blive forundret at de evner at ligge helt stille og spille død i det håb at jægeren vil opgive :P
Jeg kan lige forestille mig den skuffelse der stået i ansigtet på de 2 rovdyr :D
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 61 Katte: 4 Emner: 73 Svar: 9.105
Ellers får de lov til, at klare deres hårdt fortjente bytte, det bliver jo ikke meget i min mini have 3 småfugle og en solsort til Røde i år, og en gråspurv til Mitti, men Røde overtog den og åd den, det har han gjort med 3 fugle i år.
jul 2012
Jeg fik næsten helt dårlig samvittighed. Silla vrælede helt vildt da den sad der oppe på stangen som om hun sagde hjælp mig dog mor. Bagefter gik hun ind og lå på sofaen og var meget stille i 10 minutter som om hun tænkte dybt over hvad der dog var sket inden hun gik ud igen.. Jeg håber hun har indset at jeg er lidt håbløs og bliver udenfor med det næste bytte
Heidi N.
Ja, det er imponerende . Det er da rart at vide de også har en chance og nogle evner der gør de måske kan slippe med livet i behold.
sep 2012
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 5 Svar: 111
sep 2012
maj 2012
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
aug 2012
Følger: 15 Følgere: 30 Katte: 2 Emner: 127 Svar: 1.750
Vores kat har den ide med at efterlade et musehovede som trofæ
En dag jeg kom ud i baggangen lå der fødderne af en fugl intet andet
Det værste var den anden dag da Mis så mig i døren kom den stolt løbende med en kæmpe sort rotte.
Nåede lige at se en blafrende hale i mundvigen af Mis
Hvorefter jeg fik smækket døren lige for næsen af Mis der så meget fornærmet ud
Ufffffff
sep 2012
maj 2012
Det var mere praktisk med Manne, han tog dem med ud i gangen og badeværelset, og der er der klinker på.
sep 2012
jul 2012
Jeg bor jo også hvor der sikkert er tonsvis af gnavere at fange nede ved åen.. Jeg er nu glad nok for misse pigerne ikke kommer med så meget . De må også gerne blive udenfor for min skyld med det de fanger.
Det går ikke så godt med at samle byttedyr.