{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.113 visninger | Oprettet:

kan ragdoll komme ud {{forumTopicSubject}}

Hej jeg er den glade ejer af en skøn ragdoll pige
jeg vil høre om hun kunne komme med ud i haven uden snor. det er ikke sådan at jeg bare vil lukke hende ud selv, men det ville være dejligt hvis hun kunne være med ude en gang imellem

Alice

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kan ragdoll komme ud
  • #1   22. okt 2014 Mine kommer kun med ud i snor. En fugl eller andet spændende, og de ville være væk.

• #2   22. okt 2014 Du kan jo ikke styre om din kat løber andre steder hen end hvor du er hvis den får færten af noget spændende..

Så hvorfor ikke have snor på den og nænne den til det???

• #4   22. okt 2014 Hvis det på nogen mulig måde, kan lade sig gøre, så indhegn haven, eller bare en del, selv hvis det bare er 3x3 m pavillon med net på op ad et vindue vil det være berigede for din pige, og kan du også side med en kop kaffe sammen med hende, ja så er det bare skønt smiley

Min have er 30 m2 og har kun 140cm hegn og 30cm indbuk, det holder mine katte inde, men vil ikke kunne holde på alle katte,, det forsvinder i hækken med tiden smiley

profilbillede
  • #5   23. okt 2014 ville nok lave en mindre løbegård. så er du på den sikre side, og du risiker ikke at hun smutter, eller kommer til at hænge fast
    har selv haft katte i snor, og gør det ikke mere. men det er så fordi vi har fået testet vores katte, og tager du dem så med ud, ja så er der en risiko for sygedomme

Kommentér på:
kan ragdoll komme ud

Annonce