{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til maskefarve
  • #1   28. sep 2014 Jeg tænker noget tortiemaske... Kan de ikke være det?

• Sandra R
    Sandra R Tilmeldt:
    sep 2014

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 10
    #2   28. sep 2014 Jo, det tror jeg du da har ret i efter at have læst lidt om farver. smiley Har overhovedet ingen forstand på farverne inden for katteverdenen, så var lige lidt nysgerrig på, hvilken farve husets nye beboer ender ud med at få.

Tak for svar. smiley

• #3   28. sep 2014 Den er med sikkerhed tortiemasket smiley

Det er lidt svært at se ud fra billede hvad grundfarve den har men ud fra det lille stykke jeg kan se af dens hale og ben som er lyse vil jeg skyde på Chokoladetortiemasket Mitted smiley

Er det en Ragdoll ?

• Sandra R
    Sandra R Tilmeldt:
    sep 2014

#5   28. sep 2014 Nej, billedet er ikke lige det bedste - taget med mobil.

Det er en Hellig Birma.

Tak for svar. smiley

• Sandra R
    Sandra R Tilmeldt:
    sep 2014

#7   28. sep 2014 Nej desværre. Så er det selvfølgelig ikke korrekt, at jeg skriver hun er Hellig Birma, når der ingen stamtavle er (i hvert fald ikke hvad jeg ved af). Har bare fået oplyst hun er renracet.

Hun er en omplaceringskat.

• #9   29. sep 2014 Hvis han er en omplaceringskat, der var mærket og registreret fra start, kan det jo være at stamtavlen blot er gået tabt? Så kan man kontakte hovedklubberne for at høre om de har en stamtavle på det nummer

Så kan du i hvert fald få svar på den korrekte farve smiley

• #10   8. okt 2014 Grunden til jeg troede det var en Ragdoll er at de typisk er mitted og jo minder meget om birma med hansker og det hele...

Der er nemlig ikke ret mange birma'er der er det, da det er en fejl når de har hvidt i masken og man faktisk skal holde sig fra at avle på dem og derved dukker der ej heller ret mange mitted birmaer op.

Men dejlig ser hun ud smiley

Kommentér på:
Hjælp til maskefarve

Annonce