Loppebid?? Hjælp! Loppebid?? Hjælp!
Hej alle sammen!
Min kat har haft lopper før og været behandlet for dem og de var væk i et rigtig godt langt stykke tid!
Jeg er så lige flyttet i ny lejlighed og min kat fik lopper igen lige før jeg flyttede ind så jeg gav hende en loppekur i nakken som altid. Der har ikke været noget rigtig længe, men nu er jeg begyndt at få kløe på mange steder af kroppen? Specielt lår, ved håndled, fingre og på maven.
Der var ikke den store kløe fra kattens side efter den første kur før vi flyttede ind, men her i forgårs observerede jeg at hun begyndte at klø sig meget igen, og det var et par dage før den nye kur skulle gives, så jeg gav hende en ny en. Jeg rengør boligen dagligt, støvsuger m.m OVERALT og jeg aner virkelig ikke om det er loppebid jeg får. Jeg har slet ikke fundet nogen på mig selv, men noget siger mig det er dem.. Katten har ikke adgang til soveværelset så det er slet ikke et problem med rengøring derinde af sengetøj m.m
Jeg ved ikke lige helt hvad jeg skal gøre? Jeg synes at jeg kæmmer hende men finder ikke rigtig nogen lopper. Skal jeg være så ekstrem at finde en loppe shampoo nu?
Håber at nogen kan hjælpe da jeg ikke lige ved hvad jeg skal gøre
jul 2008
Følger: 63 Følgere: 743 Katte: 13 Emner: 711 Svar: 8.001
sep 2014
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 9
Aller første gang hun fik lopper brugte vi bayvantic og det viste sig at det næsten ikke virkede før dyrlægen gav hende en 3 dobbelt dosis(dengang hun skulle neutraliseres)
Har lige finkæmmet hende fra top til tå og på maven og der er ingenting overhovedet! Men nu er det også et par dage siden at jeg gav hende loppekuren
jul 2008
Følger: 63 Følgere: 743 Katte: 13 Emner: 711 Svar: 8.001
vi er selv lige flyttet, og vi er pænt sagt blevet invadreret af lopper. sælger havde ikke dyr, men dem som de købte huset af for 10 år siden, havde katte. og der ligger så lige et ældre tæppe hvor de kære lopper har ligget i så mange år - i dvale.
vi har fortrudt at vi ikke gav huset en loppekur inden vi flyttede ind
noget andet: har du overvejet at det kan være skyldemidlet?
nov 2013
Følger: 14 Følgere: 805 Katte: 20 Emner: 115 Svar: 7.326
Det må have været Frontline eller en af de andre produkter.
Bayvantic er KUN til hund, for det slår katte ihjel.
sep 2014
Tidligere lejer har ikke haft dyr overhovedet, da jeg er den eneste der har fået special tilladelse til at have husdyr i den nye bolig
Ja det var frontline
aug 2014
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 44
Det kløer som bare fanden
sep 2014
Hvis det er tilfældet, hvor fanden kan jeg så have fået det fra? Har ingen fysisk kontakt haft med nogen i laaang tid og ikke været tæt på børn
Er det ikke ofte noget børn får??
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
For resten er du den 2. bruger i dag, der har forvekslet Bayvantic og Frontline
jan 2010
Følger: 13 Følgere: 35 Katte: 4 Emner: 27 Svar: 1.080
aug 2014
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 44
Du bliver hverken syg eller andet, det klør bare helt afsindigt
Loppebid?? Hjælp!