{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bar plet efter loppekur
  • Dixie
    Dixie Tilmeldt:
    jun 2014

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 103
    #1   24. sep 2014 Mine to har pt ikke haft lopper, derfor heller ingen personlige erfaringer.

Freja - jeg vil dog tro din kat er allergisk, og du derfor er nødt til at prøve dig frem med nogle andre loppemidler, indtil du finder noget der genere katten mindst muligt.

Jeg har personligt en mand der ikke kan tåle Panodil, men han tåler andre mærker af smertestillende der indeholder næsten de samme ting.

Selv kan jeg ikke tåle limen på plaster - ligegyldigt hvilke mærke der er snak om. Jeg kan i en periode på et par dage - bruge den helt almindelige plaster - den med filt på - da min hud er i mindst mulig kontakt med lim - hvilke forsinker en en allergisk reaktion, når jeg samtidigt skifter plasteren ud med en forbinding, når jeg kommer hjem fra abejde.

Det er noget lignende du er ude i Freja, du må prøve dig frem, til du finder den loppekur der fremkalder færrest mulige bireaktioner hos din kat.

• Freja aa
    Freja aa Tilmeldt:
    mar 2014

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 8
    #2   24. sep 2014 Normalt bruger jeg bayvantic men ville jeg prøve frontline selvom dyrlægen siger det ikke virker

• #3   24. sep 2014 På mange midler mod lopper står der i indlægs sedlen at produkterne kan give bare pletter i visse tilfælde. Jeg har aldrig selv oplevet det men behandler også kun når jeg ser lopper. Så mine får ikke gift i nakken hver måned. Jeg kæmmer dem hver dag og så får de en kur, hvis jeg finder noget. Jeg ved ikke om det har nogen betydning hvor meget man bruger produktet.
    Jeg behandler med Frontline og Activyl og så omgivelserne hvis jeg finder bare en loppe. Frontline og Activyl kan også give pletter så vidt jeg husker fra sedlen i pakken. Men du kan da prøve et andet produkt og se om det tåles bedre. Ved forsøg med f.eks Activyl var der er vis procent del af kattene der kunne få bare pletter . jeg kender ikke andre midler så jeg ved ikke om Advantage kan give bare pletter. http://www.kattens-vaern.dk/?side=319&highlight=plet . Jeg ved der har været problemer hos hunde ved brug af Bayvantic hvor de tabte pelsen, men kender ikke produktet til katte.

• #5   24. sep 2014 Jeg troede der var en udgave til katte siden hun skrev hun havde brugt det. De advarer hundeejere meget imod mod at bruge det på hunde, hvis der er er kat i familien. Der er en del katte der er døde fordi de har fået Bayvantic til hunde. Så jeg håber da ikke det er det du har givet katten.

• Freja aa
    Freja aa Tilmeldt:
    mar 2014

#6   24. sep 2014 Ups mener advantage smiley det er det der giver ham sår i nakken

• #7   24. sep 2014 Der må vel være et stof i Advantage katten ikke kan tåle.

Der findes nogle langtidsvirkende midler, som katten får som injektion hos dyrlægen. Har dyrlægen ikke nævnt det som en mulighed?
    Hvis der er lopper i hjemmet, så ville jeg ikke vove frontline, man risikerer bare at lopperne formerer sig, mens man går og venter på at den frontlinebehandlede kat kan få et andet middel (der skal jo gå nogle uger imellem behandlinger).

• Freja aa
    Freja aa Tilmeldt:
    mar 2014

#8   24. sep 2014 Dyrlægen vil ikke give den der sprøjte smiley

• #9   24. sep 2014 KATTE
    mine katte få FRONTLINE COMBOVET LOPPE- OG FLÅTMIDDEL og de få kun når jeg finder lopper eller flåt

Kommentér på:
Bar plet efter loppekur

Annonce