1.606 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "hvad farve har"
Hvad farve har de?
Jeg har fået Kurilean Bobtail killinger, men for pokker da jeg er godt nok i tvivl om farven... Er der nogen af jer der kan se det ud fra de meget dårlige billeder??
Jeg har fået Kurilean Bobtail killinger, men for pokker da jeg er godt nok i tvivl om farven... Er der nogen af jer der kan se det ud fra de meget dårlige billeder??
Skrevet af: Prinsessejulie * - 16. jul 2009
hvad farve har Aia..???
hey nogle der har lidt forstand på racekatte som kan hjælpe mig med hvad Aia,s farve kaldes...?? kan ikke ses på billederne med hun er meget mørk næsten sort i en stribe ned langs ryggen.. ?? håber ...
hey nogle der har lidt forstand på racekatte som kan hjælpe mig med hvad Aia,s farve kaldes...?? kan ikke ses på billederne med hun er meget mørk næsten sort i en stribe ned langs ryggen.. ?? håber ...
Skrevet af: Bamse-misser. - 10. jul 2008
Spar penge på din forsikring
jun 2006
Følger: 71 Følgere: 71 Katte: 10 Emner: 147 Svar: 6.311
Dvs. at grundfarven er sort, og et gen skubber så farven ud i spidsen af håret, så den inderste del er hvid - kaldes smoke på ensfarvede katte og sølv på tabby katte, men er samme gen
jul 2008
Følger: 57 Følgere: 734 Katte: 12 Emner: 705 Svar: 7.967
men lige på det billede ligner Muddi godt nok mere en zebra end en kat
den hvide farve har det med at udvide sig - eller også er det kg´erne
de er faktisk fra internattet. En gang kom der en dame ind. og det første hun sagde var at hun IKKE ville have en hvid kat (vi havde ellers en dejlig hvid kat til salg). så falder hun over Muddi og vil bare have ham med hjem - men ikke sammen med hans bror, og så fik hun altså ikke lov, fordi de to er og bliver bare tvillinger
og så er det så lige at man siger... hun ville ikke have en hvid kat, men gerne en smoke som faktisk har lige så mange hvide hår...
nov 2011
Følger: 38 Følgere: 95 Katte: 15 Emner: 62 Svar: 388
jul 2008
den hvide vi havde var ikke døv, var lidt halt og manglede lidt hale, men ellers en sund rask kat.
men når damen ikke ville have hvide hår på sit gulvtæppe, ja så .... Hun fik aldrig nogen kat hos os. Muddi skulle ud sammen med sin bror, og det var bare sådan. Men hun ville ikke have to, jammen så er Muddi så bare ikke til salg.
her er de begge to - og de er mere eller mindre sammen hele tiden. de ved godt hvor den anden er, selvom at vi har alle de andre. De passer godt på hinanden de to
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
Det var blot nu du nævnte det med damen og den hvide kat, min tante sagde også at hun ikke ville have en hvid kat, ikke pga døvhed eller hvidehår, men blot fordi hun bedst kan lide mørke katte og så fordi hun ikke kan lide gule øjne og det har en del hvide katte jo hvis de altså ikke er blå
Nå men Tøsens søster var jo hvid med stribet "hat" hun havde blå øjne og passede bare lige til min morbror og tante, så snu som jeg var så kom min morbror på besøg da killingerne var omkring 7 og hen kom lille Bella som hun kom til at hedde, og vups så snuppede jeg hende op i favnen og rakte hende til min morbror med ordene at hende her passede lige til dem...
Neeeej de skulle ikke have kat igen men den lille fis havde jo lige charmet ham og blev ved med at cirkle rundt om ham efter han havde sat hende ned, så de små grå i hans hoved begyndte jo at arbejde, og han måtte jo hjem og vende det med konen, der gik nu ikke længe før de igen var på besøg så min tante kunne se hende, og sørme om hun ikke fik charmet hende også :D
Enden blev at da de var 12 uger og jeg afleverede dem på internatet da reserverede min morbror og tante lille Bella, hun fik 4 gode år hos dem, desværre fik hun nogle skader efter et fald fra udhustaget som hun aldrig rigtig kom sig over og endte med ødelagt brusk i hofterne, så hun var så smerteplaget at ingen medicin kunne hjælpe hende..
jul 2008
da mine tvillinger kom ind på internattet, var der en mere med. han var sølvfarvet med sorte striber (ikke gråstribet, men mere alla whikas-farvet)
Har det været en bror til dem?
han blev aflivet for ellers ville jeg nu have haft ham med også
jun 2006
Følger: 71 Følgere: 71 Katte: 10 Emner: 147 Svar: 6.311
jul 2008
men mine er nu også fine...
hvad farve har min kat