{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Han eller hun
  • #1   15. sep 2014 Det kommer an på mange ting jo..
    Neutraliserede katte - uanset køn - er generelt mere rolige og lallede end fertile katte...
    Hunkatte - neutraliserede eller ej - kan godt være lidt mere temperamentsfulde end hankatte...
    Hvad jeg foretrækker er svært at sige... Min hunkat er jo min lille baby, men hun er en hysterisk satan som er frygtet af mange smiley
    Men jeg har et helt specielt bånd til hende...

Men generelt vil jeg sige at jeg er mere til hankatte, da de er noget mere afslappede og kærlige...

Det er blot min erfaring, det kan være andre har andre erfaringer...
    Og nu taler jeg jo om neutraliserede katte, da jeg ingen erfaring har med fertile, ud over en, og hun var en djævel smiley

• #2   15. sep 2014 Altså det kommer helt an på hvad du vil have for en kat..

Generelt vil jeg sige at en hunkat (neutraliseret) er en meget egenrådig kat, den kan være lige så kærlig og sød som hankatten, men den bestemmer mere hvad den vil og hvornår den vil det, ikke at de ikke er gode at putte og nusse med for det er de bestemt, men når de vil og ellers generelt ikke..

Hankatten (neutraliseret) er generelt en stor patteunge, de er mere kontaktsøgende konstant og vil gerne være i centrum, de vil gerne putte og kan nok nemmere overtales til putning og nusning end hunkatten kan..

Som Lotte vil jeg nok sige at ja hunkatten er mere temperamentsfyldt end hankatten, men det er nu også ret forskelligt fra sind og kat..

Jeg har selv 2 hunkatte de er meget forskellige, begge er kontaktsøgende men ligger sig kun på skødet hvis de vil, jeg kan ikke tage katten op og tro den vil blive og nusse på skødet for det gider de ikke hvis de ikke selv har bestemt det smiley
    Men de er altid klar til kæl, altså på deres præmisser smiley og ofte må jeg komme til dem for at kæle, men så spinder de også lystigt og måske hvis de har lyst følger de med tilbage til sofaen og fortsætter..
    Min den store vil meget gerne med i seng og ligge og nusse så der tror jeg ikke der er den store forskel på han og hun kat smiley

Så det du skal finde ud af er hvilken form for kat vil du gerne have, en kat der søger dig og vil ligge på dit skød dagen lang og bare have opmærksomhed = hankat
    Eller en kat der ligesom bestemmer dagsordnen og kan passe sig selv men stadig meget gerne vil have opmærksomhed når det passer den = hunkat.

Og så vil jeg lige slutteligt sige at dette er generelle observationer fra egen erfaring så der vil altid være katte der falder uden for denne beskrivelse smiley

Kommentér på:
Han eller hun

Annonce