{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Projekt indhegning FÆRDIG!:-DD
  • #1   8. sep 2014 Hvor fint (: Jeg glæææææder mig til jeg engang får en have.

• #2   8. sep 2014 Hvor er billederne, billederne - må vi seeee smiley

• #3   8. sep 2014 Der er et billede øverst A. P:-D Det er ikke så stor en have jeg har, men nok til de kan komme ud og få frisk luft:_D

• #5   8. sep 2014 Hihi, Lubas.. Det vil du ikke fortryde smiley Det er Så dejligt bare at åbne døren uden at sku tænke på at misserne smutter og så skønt de kan være med i haven nu smiley Faktisk ik så dyrt at lave..
    Har købt net på zooplus for under 400kr og træ til stolper og låge til 1000kr/online. Så har jeg købt en hæfte klemme maskine til træ til 100 kr os online, og vola 1 stk. indhegnet have smiley :D smiley Men det er et stort arbejde og kan godt regne nogle dages arbejde i det..

God arbejdslyst smiley

• #6   8. sep 2014 Ups.. stolpe cement ca.200 kr smiley

• #8   8. sep 2014 Hvor er det skønt og det ser fint ud..

Jeg er sikker på at kattene nyder det lige så meget som du, det er så rart at kunne åbne døren og få frisk luft og stadig vide at kattene er i sikkerhed og samtidig får frisk luft smiley

• #9   8. sep 2014 smiley

profilbillede
  • #10   8. sep 2014 Lubas: Nej alt træ er købt hos lavpristræ.dk smiley Ja det var godt nok nogen kvm at indhegne. smiley Jamen har nok kun 50 kvm have smiley

• #11   8. sep 2014 Tillykke! smiley Indhegning er helt uundværlig. (og fandens besværligt arbejde)

Det der net, du har brugt, er det det tynde nylonhalløj? For det kunne jeg godt være bekymret for at fugle og andre smådyr vil vikle sig ind i.

• #12   8. sep 2014 Tinka.. Ja det er det.. Men det er så stramt at der stort set ikke er forskel på det og trådnet.. Så håber ikke der kommer små dyr og vikler sig ind i det..

• #13   8. sep 2014 Aha, kunne næsten regne det ud udfra prisen. Jeg tvivler altså på, at det dur i længden op ad hækken smiley (men bliver det slapt/går i stykker/vikles dyr ind i, er det "bare" at skifte det ud med noget stærkere).

• #14   9. sep 2014 God fornøjelse. Det er noget så skønt at kunne nyde sin have med sine katte smiley

Jeg håber dog dine er mindre adrætte end mine européer - de kan komme over sådan en havelåge på et split sekund smiley

Kommentér på:
Projekt indhegning FÆRDIG!:-DD

Annonce