Lidt mærkeligt spørgsmål {{forumTopicSubject}}
Hej alle, er begyndt at tivle ved min store sorte hankats indencitet, tror nemlig han er halvBritish Shorthair da han minder meget om racen med pelsen og strørrelsen og sikkert også med temperamentet.
Hej alle, er begyndt at tivle ved min store sorte hankats indencitet, tror nemlig han er halvBritish Shorthair da han minder meget om racen med pelsen og strørrelsen og sikkert også med temperamentet.
Spar penge på din forsikring
sep 2013
Følger: 11 Følgere: 12 Katte: 8 Emner: 6 Svar: 25
sep 2013
jan 2010
Følger: 13 Følgere: 35 Katte: 4 Emner: 27 Svar: 1.081
Når man læser om racer og temperament vil der jo altid være noget der passer. Når jeg læser om maine coon kan jeg sagtens se noget af det temperament de beskriver i vores siameser, så vi må bare se i øjene at katte er lige så forskellige som mennesker
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
At du syntes den af sind kan minde lidt om det er der nu ikke noget underligt i, da sindet på British shorthair har mange lihedspunkter med huskatten, og med hensyn til størrelsen, så kan jeg ikke lige se hvad du bygger det på, en huskat kan variere meget i størrelse helt fra 2 kg til over 10 kg, og hvis du mener at moderen ligner en Maine Coon, så er hun jo en stor størrelse kat også, så det ville ikke være underligt at din kat blev en ret stor miiskat..
Det er tvivlsom at der skulle gå en fritgående fertil British shorthair rundt, så chancen er meget minimal..
sep 2013
Lidt mærkeligt spørgsmål