953 visninger
|
Oprettet:
Kat efterlyses (2850) {{forumTopicSubject}}
SAVNES!!! (Gl. Holte v. 2850 Nærum)
Blå tabby hankat, kastrat, savnes. Han er ikke helt tryg ved andre mennesker eller dyr, men lystrer navnet Sebastian (eventuelt Basse, Bassemand eller Bastian).
Han er forsvundet fra Lendemosevej i Gl. Holte (2850 Nærum) lørdag den 2 august, medens jeg var på ferie.
Han er øremærket (EDT425), og kan kendes på sit hvide bryst og sine 4 hvide poter.
Hvis De/I ser ham, kontakt mig venligst på pb for tlf nummer..
jul 2004
Følger: 18 Følgere: 17 Katte: 4 Emner: 50 Svar: 221
Jeg har delt flyers op i hele området, snakket med naboer, meldt ham savnet/efterlyst på katteregister og via Inges Kattehjem, besøgt dyrlægeklinikker for at hænge sedler op og også hængt op i diverse butikker/købmænd
Jeg har også været ude og lede, både tidlig morgen, eftermiddag og sen aften, ledt i garager og lukkede haver.
Smider et ekstra billede ind også.
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.741
Drys noget brugt kattegrus udenfor. Så kan han gå efter lugten.
jul 2004
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
Efterlys også på dyrenesbeskyttelses hjemmeside.
Og evt. diverse facebook-grupper.
Annonce i lokalavisen.
Det er vel de korrekte ejeroplysninger der står i katteregistret?
Håber sådan der kommer en god opdatering i denne tråd!
jul 2004
Oplysningerne i katteregistret er up to date, jeg skyndte mig at melde ham savnet på dyrenes beskyttelse, Inges kattehjem og rigtig mange fb sider. Jeg mangler dog lokal avisen, dem havde jeg faktisk ikke tænkt på.. Vil skynde mig at tage kontakt til dem i dag. Jeg har også overvejet dba, men ved ikke hvor effektivt det ville være?!?
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
Og ja, han kan jo nemlig været kommet langt væk, når der er gået så lang tid
Er hans øremærke meget utydeligt? For i så fald kan han være fundet og måske indleveret til et internat/kattehjem, og de ikke kan finde dig. (personalet tjekker desværre ikke altid alle efterlysningssider )
Jeg krydser fingre og tæer for, at han snart er hjemme i god behold! Han SKAL bare findes, basta!
Kat efterlyses (2850)