{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
421 visninger | Oprettet:

AnnaBella angreb Fergus. {{forumTopicSubject}}

Ja, nu må jeg godt nok sige at det er godt jeg kender katte fordi hvis ikke ville jeg være MEGET ked af det nu. I aftes begyndte AnnaBella at miaw og var meget kontakt søgende. Og der har ikke været problemer mellem hende og Fergus men her til morgen, bare Fergus kigger på hende flyver hun lige i flæsket af ham så der står hår til alle sider og Fergus gemmer sig mens han kigger på mig med de stor blå øjne som om "hvad er det dog for noget mor????"
jeg blev lidt chokeret første gang men havde på fornemelsen at det var fordi fødslen var op over- så jeg ringet til min dyrelæge og han sage det samme.
Hun har nu gravet sig ned under min dyne inde i min seng og har ikke rørt sig i næsten en time så mon ikke det sker snart.
Men stakkels Fergus- jeg har godt nok ondt af ham, det er jo trods alt hans hus.
Nå, men jeg havde lige brug for at fortælle det så jeg skriver når der sker noget. potekram.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning til en loftlampe 300 kr.
  • udskiftning af opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Vaskemaskine gider ikke centrifugere/tømme vand. 1.100 kr.
  • Ophæng af 2 rullegardiner 450 kr.
  • Skift af toiletbræt 500 kr.
  • Light wall mounting and drilling for hanger and install washing machine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  AnnaBella angreb Fergus.
  • #1   9. maj 2006 Altså da, hvor var det synd for Fergus.. Sikke en skrap dame han har fået i huset.. Jeg synes da det lyder til at det er op over nu.. Hvor er det spændende.. Glæder mig til at høre når der sker noget..

• #2   9. maj 2006 hej vil lige sige min Lulu (som også er gravid) er sur på alle de andre misser lige for tiden og sådan en som spike ved jeg ikke lige hvad der sker med men han følger efter hende og så bliver hun endnu mere sur.... men hun hvæser og langer ud efter dem men hopper ikke på dem.... men jeg tror også at det sker inden for en uges tid..... (men er ikke sikker)

• #3   9. maj 2006 det ergodt at hører at AnnaBella ikke er den eneste hun kat der er skrap når hun er gravid. jeg håber på det bliver i nat- dels fordi hun har det så varmt og dels fordi jeg holder ikke til at sove på vors sofa en nat til. Knus

• #4   10. maj 2006 Årrrrhhh... stakkels Fergus!

Alle fra Kat-ly sender de varmeste tanker til Fergus!

Miau fra
    Guld
    Rav
    Sky
    Plet
    Tiger
    Stribe
    Tyson
    Alfie
    Gismo...

så fik jeg vidst alle kattene med smiley

Kommentér på: