{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.085 visninger | Oprettet:

Plejekillinger - søger hjælp. {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen!
Her i morgen hvis jeg kan anskaffe bil osv til en komme til skive og hente nogle killinger skal jeg have dem i pleje. men jeg står med et problem. som jeg håber der er nogle herinde fra der vil hjælpe til med. Vi har ikke særlig mange penge mig og min kæreste i denne månede, og skal vi til at betale alt selv kommer det til at knibe, og jeg vil så gerne hjælpe de killinger. Her for nyeligt blev jeg inspirerret af jeres indsats for Rikke A's killinger, nu håber jeg bare inderligt der er nogle der kan hjælpe mig, og de kære små 3 killinger.
Jeg bor i Horsens og jeg skal til Skive. Hvis der er nogle der har et stort hjerte til at køre mig derop og hjem igen ville det være skønt, men men men, nu håber jeg der er nogle der vil donere lidt penge til benzin, kattemælk/foder, dyrlægebesøg og hvad de mere kræver. I vil blive informeret i hvad jeres penge bliver brugt til.
Jeg håber virkeligt inderligt at der er nogle der vil hjælpe..
Knus Kristina

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Plejekillinger - søger hjælp.
  • #1   9. maj 2006 Hvor gammel er de? Jeg vil gerne sende lidt babay cat 34 mad fra royal canin til de små. jeg kan desværrer ikke sende penge da vi lige har taget AnnaBella til os og hendes killinger ventes nu. Hvis du er intereseret i det så må du da meget gerne søg om venskab- så skal jeg nok sende maden. knus. eller et gavekort til royal canin? så kan du selv købe maden.

• #2   9. maj 2006 Det jeg ved om dem er at de er ca 4 uger, så det kvæver jo stadig en del.

• #3   9. maj 2006 Jeg synes at det er flot af dig at du vil gøre denne store indsats for at hjælpe killingerne, Kristina.. Det gør jeg! Men men men. Jeg synes godt nok at det er ved at være træls med indsamlinger til diverse formål.
    En ting er at man måske kan få sig et lift frem og tilbage, og til dels også at folk sender rester af killingefoder osv. som de måske ligger inde med, men at man direkte spørger efter penge for at det overhovedet kan lade sig gøre at man kan hente killingerne, og opforstre dem, ja der kan jeg godt nok ikke følge med længere.
    Nu tillader jeg mig lige at sammenligne med May-Britt i blot 2 sekunder, og forskellen på hendes situation og din er den, at hun selv påtager sig ansvaret for de killinger hun tager ind. - Også det økonomiske. At der så er folk der insisterer på at hjælpe er kanon, og hvor er folk udstyret med nogle gode hjerter.
    Men jeg synes virkelig at der er stor forskel på det hun gør, og på hvad du gør lige nu.
    Havde du regnet med at folk herinde sponsorerer din opfostring af killinger? Synes altså det er noget mærkeligt noget.

Ja jeg ved godt at det nok ville blive set som et surt opstød det her indlæg, men jeg kunne bare godt tænke mig at vide dit syn på sagen, og så bare lige komme med mit synspunkt også.
    Det er ikke for at være efter dig, og jeg beklager hvis det forekommer dig sådan.
    God vind med det hele og god fornøjelse med killingerne.

• #4   9. maj 2006 Hvem der bare var milliardær.. Så ville jeg hjælpe alle i hele verden så ingen led nogen nød.. Må desværre melde pas.. Men jeg vil ønske dig held og lykke med det hele..

• #5   9. maj 2006 Camilla G - Jeg skrev ikke folk skal, jeg spørge om der er nogle der vil hjælpe, killingefoder osv tager jeg gerne imod, alt hvad der kan hjælpe.
    Jeg synes det er i orden at spørge om det, da jeg ikke kræver folk skal, men spørge om hjælp. Jeg har et problem da jeg hverken har bil eller kørekort, derfor spørge jeg om hjælp til at komme derop og herned igen, og derefter om der var nogle der vil hjælpe lidt til med benzin. Det er op til folk om de vil hjælpe, jeg spørge bare. og jo jeg synes det er helt i orden at spørge.

- Kristina

• #6   9. maj 2006 Jeg synes det er i orden at spørge om at få et lift fra A til B af nogen der alligevel skal samme vej, men jeg synes ikke det er god netetik at spørge om folk vil sætte penge ind på ens konto........

Når du skriver: men jeg står med et problem. som jeg håber der er nogle herinde fra der vil hjælpe til med. Vi har ikke særlig mange penge mig og min kæreste i denne månede, og skal vi til at betale alt selv kommer det til at knibe, ............ Så presser du faktisk folk til at give dig penge - sådan opfatter jeg det - hvis jeg ikke hjælper økonomisk, så er jeg medskyldig i disse killingers nød !

Hvorfor påtager du dig andres killinger, når du ikke har råd?

Jeg må give Camilla G ret, det er noget helt andet når folk selv foreslår det.

• #7   9. maj 2006 Jeg vil bare hjælpe de stakkels små. Men det kan jeg godt se er et "problem" for jer. Men jeg synes da det er skønt at blive hakket ned på når man prøver at gøre en indsats for noget.
    Men tak for jeg negativitet for dette.

- Kristina

• #8   9. maj 2006 Lisa - Mange tak.. smiley

• #9   9. maj 2006 Jeg synes nu at folk er meget hurtige til at opfatte andre meninger end ens egen som HAK - og synes bestemt ikke at hverken Camilla eller jeg har hakket på Kristina, bare fordi vi ikke er enige

• #10   9. maj 2006 Camilla G og Poly - Jeg har ikke engang skrevet mit kontonummer, jeg sprøge først om der er nogle der vil hjælpe til. og en ting mere Camilla, May-Britt skrev selv en tråd med hun gerne modtog penge, så det er da ikke helt egen økonomi der. Så der er ikke ret meget hold i det du skrev. og jeg kommer til at tage mig af nogle killinger ligesåvel som May-Britt. og jeg vil lige sige at jeg synes det er en flot indsats May-Britt har gjort. og jeg skriver forresten at jeg også gerne modtager penge, ikke til mig selv, men til killingerne. Men så ved jeg også til en anden gang hvis det er jer der står i den siteration så er jeg ikke den der hjælper.

- Kristina

• #11   9. maj 2006 Jeg tror faktisk heller ikke det er lovligt ifølge den danske lovgivning !

• #12   9. maj 2006 Jeg skrev ikke mit indlæg for at hakke dig i tuden, Kristina.
    Det eneste jeg lige påpegede var at jeg måske ikke mener at det er den helt rigtige måde at gøre det på, og jeg personligt ikke selv ville gøre det, og at jeg heller ikke har tænkt mig at putte penge i dette projekt.
    Igen, synes jeg da at det er flot at du gør det her for killingerne, og igen mener jeg at det er mærkeligt at påtage sig et projekt med at opforstre killinger, hvis ikke man har økonomien til det!!

May-Britts tilfælde og dit tilfælde kan på ingen måde sammenlignes her, så lad være med at blive smålig. Det ser jeg ingen grund til.
    Du behøver heller ikke at gå i forsvar, for jeg er virkeligt ikke ude på at nedgøre dig, eller få dig til at få det dårligt. Jeg kom blot med min ærlige mening..!

Fortsat god solskinsdag til jer alle. :0)

• #13   9. maj 2006 Jeg kan ikke se der er forskel på de situationer - enten vil man hjælpe eller også vil man ikke hjælpe. og de som har lyst kan jo give et beløb og andre kan lade være længere er den ikke. Jeg synes det er prisværdigt at der findes mennesker der er i stand til at se ud over egen næsttip og hjælpe dyr som er i nød.

• #14   9. maj 2006 Kristina er der en konto man kan overføre et beløb til?

• #15   9. maj 2006 Jeg kunne så godt tænke mig at vide : Hvor går grænsen ?.......nej jeg starter en ny tråd - ingen grund til at ødelægge Kristinas.

• #16   9. maj 2006 Tuttelut tut
    Der er ingen grund til at føle sig truffet for jeg anklager hverken dig eller de andre der ikke vil yde et bidrag - prøv at læse hvad jeg skriver: enten så vil man hjælpe eller ej....
    Det med at se ud over egen næsetip er blot et skulderklap til Kristina der trods en dårlig økonomi sætter det højere at hjælpe nogle killinger - og mon ikke hun nok skal finde ud af det uanset om vi er med og støtter op om hende eller ej? Jeg synes bare det er prisværdigt og især da mange mennesker ikke regner katte for noget som helst... Må du have en rigtig dejlig solskinsaften.

• #17   9. maj 2006 Hmmm... Ja, jeg synes da også at jeg har nogle meninger om dette, meeen jeg synes nu ikke jeg orker de samme 'problemer' og uoverensstemmelse, som der har været opstået i de tråde med Maybritt og Rikkes sammenhæng...

Såh, jeg prøver så vidt muligt at holde mig udenom... *s*

-Men held og lykke med de små, kristinna

• #18   9. maj 2006 Jeg synes at der skal være plads til forskellige holdninger i en given sag og jeg er stor fortaler for at man taler sobert til hinanden trods forskellige opfattelser af et givent emne.

• #19   9. maj 2006 <b>LÆS DETTE GODT EFTER</b>

Se bort fra at donere penge til mig, jeg har valgt at dem der har mulighed for at hjælpe mig lige pt <k>låner</k> mig pengene, og får dem så tilbage.
    Burdte jeg nok have tænkt på inden jeg oprettede tråden.
    Så pengene <k>låner</k>. Så skal jeg ikke høre mere om folk brokker sig over jeg skrev at de måtte donere pengene.

-Kristina

• #20   9. maj 2006 og <b>OBS</b>
    jeg tigger ikke, jeg spurgte om lidt hjælp, dernæst bestemmer folk selv om de vil eller ej.

• #21   9. maj 2006 Ja vi lever i et frit land og vi må alle selv afgøre om vil vil hjælpe eller ej - jeg kan godt afse 100,- så hvis du giver mig et kontonr kan jegoverføre demmed det samme.

• #22   10. maj 2006 Trine - sender det til dig senere i dag.. smiley

• #23   10. maj 2006 Okay så tjekker jeg senere

• #24   10. maj 2006 Jeg skal til træning med mine hunde og tager afsted om et par timer og kommer først sent hjem, men tjekker lige når jeg er hjemme igen

Kommentér på:
Plejekillinger - søger hjælp.

Annonce