1.214 visninger
|
Oprettet:
Kan katten forstå hvad jeg siger ;) {{forumTopicSubject}}
Jeg arbejder ikke, så har derfor rigtig meget tid alene sammen med katten.
Jeg snakker rigtig meget til ham, fortæller ham alt mellem himmel og jord, han svarer mig dog sjældent
Hvis naboerne høre mig, tror de helt sikkert jeg er blevet tosset, sådan som jeg snakker til "mig selv"
Mon katten forstå mig eller tænker den, holder hun ikke snart mund, så jeg kan sove i fred
Måske skal jeg lige tilføje, at jeg snakker som et vandfald :0)
jul 2008
Følger: 57 Følgere: 734 Katte: 12 Emner: 705 Svar: 7.967
på internattet kunne jeg da også godt mærke at mange af kattene faktisk slappede mere af, når jeg var der
og jeg snakker også som et vandfald
snakker både med mine 17 rovdyr og mine to vildbasser
ærlig talt, så aner de ikke hvad vi snakker om, men det er mere tonen i det man siger som gør det
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 61 Katte: 4 Emner: 73 Svar: 9.105
Du skal bare se når jeg siger " skal i ud" eller bare "ud ud ud" , så går det hurtigt mod havedøren
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
Det gør jeg såmænd også og jeg mener snakker med, for mine svarer skam, ikke på alt men på en del, og har det noget med mad at gøre så er der helt sikkert svar :D
Jeg tror såmænd ikke kattene forstår alt hvad i siger, den aflæser tonefaldet, men der er visse ord den med tiden vil genkende, det siger jeg fordi ordene nej og mad har jeg som forsøg prøvet at sige i forskellige tonefald og begge katte reagere på ordet og ikke tonefaldet, ligesom, Tøsen reagere på sit nav og sit kælenavn men aldrig på Smilla, der ved hun udmærket at det ikke er hende der bliver tiltalt, eller hvis jeg kalder hende noget andet i samme tonefald som hendes navn så er der heller ikke reaktion fra hende..
Så tror ord der bliver gentaget mange gange, dem vil de genkende, ellers er det tonefaldet de reagere på
jul 2014
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 22 Svar: 100
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
Ikke mere tosset end os andre i hvert fald :D :D
jul 2014
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 22 Svar: 100
Kan katten forstå hvad jeg siger ;)