{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
977 visninger | Oprettet:

Øregas!!! Kender i det?! {{forumTopicSubject}}

Jeg undskylder på forhånd..

Men jeg har så meget der fiser rundt i kasketten, pt at jeg er ved at blive sindsyg. smiley og derfor denne tråd - lige få det hele ud af systemet.

Putte er den sidste tid blevet reeeet strid (nok lømmelalderen) og fair nok, sådan er det at have kæledyr, som man har fra "baby" af...(12 uger selvfølgelig) aaaaalt det hun ved hun ikke må, gøres 7000 x om dagen + hun fra hun bliver lukket ind om aften (om dagen er hun ude, med åbent vindue) går hun og.... Pive-miauw'er... Ikke et rigtigt miauw, nærmere sådan noget "se mig, hør mig" fis... Reagere vi ikke, hænger hun sig i... Hold fast... Dørhåndtaget til bryggerset for at få døren op.... Hun måtte egentlig gerne være i det sk*de bryggers! hvis ikke det var fordi hun åbnede skabet derude hvor der bl.a sidder gulvvarme osv, med et hul, der gør hun kan gå under gulvet.... Og som hun har været ved at sidde fast i....
Derudover er der problemer med alt ift mine hjælperes firma (det de er ansat igennem.) alt er løgne og bagtaleriske fjolser! Jeg magter ikke at høre ude i byen at jeg som kunde i deres firma bliver kaldt ting som "babysur" bag min ryg... :(... Så bliver jeg sgu gal...
Og oveni er jeg blevet syg, ondt i halsen, feber, snot og øv...

Nå nok øregas... Hvad laver i og jeres missere? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Øregas!!! Kender i det?!
  • #1   30. jun 2014 Puhh ha ja det lyder rigtig meget som lømmelalderen, hvor er jeg glad for at Smilla så godt som er ude af den periode smiley for hun har dælme også været strid, og det der med at nogle siger at katte ikke er beviste om hvad de må og ikke må, den holder ikke rigtig, for Smilla ved sørme godt hvordan hun skal få min opmærksomhed ved at gøre noget hun ikke må, trods der ikke er ret mange restriktioner her i huset..

Mht. det skab i bryggerset, var der ikke en mulighed for at få sat en slags babysikring på så hun ikke kan åbne lågen??

Og ja jeg kan da godt forstå at du ikke gider at blive bagtalt, det er altid irriterende smiley

Her laver vi ikke så meget, begge katte ligger og sover, Tøsen på min brors fodskammel, og lige nu drømmer hun smiley
    Smilla ligger på sin Bølge (sætter lige et billede på fra den anden dag, men hun ligger stort set lige dan)
    Jeg ser fjernsyn mens jeg er her på KG smiley

profilbillede
  • #2   30. jun 2014 Heidi - jo min far kommer og sætter sikringer på... Imorgen så det er rigtig fedt... Hvor længe varer lømmelalderen ? Jeg har næsten - dette er ment i ren sjov - lyst til at kvæle hende til tider... Ja Putte er heller ikke så dum... smiley

Det med bagtaleriet handler jo også om, at det er til mine ansatte han siger de her ting til = at det er klart at nogle af mine hjælpere ikke altid har skide meget respekt for mig, hvilket ikke er særlig smart...

Lyder super hyggeligt, herhjemme ser vi My cat from hell, ny sæson. ;)... Ved du om pindsvin kan have sygdomme katte kan tage til sig? Der er en udenfor min have nemlig. smiley

• #4   1. jul 2014 Jeg tror ikke der er en præcis tidsgrænse for hvor længe lømmelalderen varer, men jeg kunne da mærke på Smilla da hun var omkring 1,5 år at hun begyndte at slappe mere af, men jeg syntes faktisk først at jeg kan sige her ved 2 års alderen at hun sådan rimeligt har sluppet den.. smiley

Nej det med ham der har ejer/ leder af det firma dine hjælpere er ansat gennem, det er skisme ikke særligt smart, for du har da ret, så mister de ansatte jo respekten for dig som er kunde/ klient, men du hører jo også om det af bagveje, så det er vel svært at klage..

Jeg har ingen ide om pindsvin kan have sygdomme som kan overførers til katten, men tror det ikke, men de er ofte befængt med lopper, så det kan din kat altså godt slæbe med ind smiley

• #7   1. jul 2014 NFO - Jeg har riiiiiiigeligt i den frøken så nej tak for forslag om bytning smiley smiley ..

Heidi - Åh jeg håber bare lidt af balladen aftager, fra 'lille' Putte smiley :D smiley For én gangs skyld klager man over ens tilstedeværelse, og så er hun god som natten er lang smiley <3 smiley Jeg skal nok ikke klage, men igår var bare en øv dag..
    Ja det er det der bliver problemet, ingen respekt og nej føler heller ikke jeg er i min 'ret' til at kunne klage.

Felis - Åh min gud! Nu får jeg først grå hår da smiley smiley 11 år?! Ja Putte er sterilliseret, blev hun tilbage i marts.. smiley .. Så det burde det helst ikke være.. smiley
    Jeg kan ikke have hende ude om aften/natten, da hun ikke er fritløber, og jeg ikke (grundet min sygdom) tåler kulde/træk, da jeg har tendens til at blive hurtigt syg. (længere og indviklet forklaring).. Men igår virkede det til at lidt ekstra leg og opmærksomhed hjalp lidt på piveriet.. Men idag bliver der sat lås på bryggers-skabet derude.
    Selvfølgelig gør hun det ikke for at være uartig, men hun ved stadig godt at hun ikke må smiley
    "Babysur" bliver jeg ikke, og fred vær med at man har den holdning, om mig, men så kom til mig med den, og ikke alle andre, for det kan jeg ikke bruge til en fløjtende hattefis :)..

Winnie - desværre er der intet bord, kun et skab smiley Og selvfølgelig er hun neutraliseret. smiley

• #9   1. jul 2014 Hun er i et voliere.. smiley derfor ... smiley

Ja præcis smiley

Kommentér på:
Øregas!!! Kender i det?!

Annonce