{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.352 visninger | Oprettet:

Hvor er jeg bare glad. :) {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.

Jeg har tidligere skrevet her ind omkring Nunu, som er rigtig bange for fremmede mennesker og nærmest stresser over at de er her, og hvæser af dem.

Vi har så i dag, lige haft kort besøg af min svigermor, Nunu kom lige over og snuset til hende, og gik så hurtigt væk igen, dog stadig med halen højt og jeg tænkte så, at vi kunne prøve med godbidder, fordi min svigermor kommer her tit, da hun bor meget tæt på. Jeg fandt bøtten med godbidder og gav den til hende, og hun fik lov til at give begge katte, Jax var der selvfølgelig ikke noget problem med, for det er mad. Men Nunu, der blev jeg overrasket, først der kastede hun dem over til ham, for sådan og gøre det stille og roligt, og så derefter lagde hun dem i hånden og vidste ham dem, og ved i hvad? Han tog dem fra hendes hånd, det er kæmpe fremskridt, da han normalt bare folk kommer et skridt for tæt på så hvæser han. Jeg stod dog ved siden af, for at han ikke skulle føler sig for truet.

Men jeg er bare så glad og stolt af ham, da jeg håber han kan forbinde fremmede med noget godt fremover. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor er jeg bare glad. :)
Kommentér på:
Hvor er jeg bare glad. :)

Annonce