hjælp! min kat er ikke glad {{forumTopicSubject}}
Jeg har en kat på snart tre år, og han opfører sig rigtig irriterende lige for tiden, og jeg ved simpelthen ikke, hvad jeg skal gøre mere nu
Jeg er studerende, så han er ca. Alene fra kl halv otte om morgenen til kl 13-14 stykker om eftermiddagen. Der er altid fyldt op med foder og vand, og en ren kattebakke. Når jeg kommer hjem, har han alt min opmærksomhed, og jeg leger med ham og nusser og aer ( han er en rigtig hyggetrold).
Problemet er, at der ikke går længe før han fiser rundt og laver ballade. Han kradser i døren, sofaen, sengen, lænestolen, alle andre steder end de tre kradsebrætter han har til rådighed. Han har helt ødelagt gummilisten rundt om begge mine døre han miaver hele tiden og tonser frem og tilbage i lejligheden og bider i alle mine ting, ledninger, bøger alt!
Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre længere, jeg er meget frustreret, for disse ting foregår tit om natten og forhindrer mig i at sove. Desuden synes jeg også, at det er utroligt synd for ham, hvis han ikke trives, hvilket jeg ikke tror, at han gør
Er der nogen, der har gode råd til hvordan jeg kan gøre ham glad så vi kan få det godt sammen igen?
På forhånd tak for hjælpen!
feb 2012
Følger: 15 Følgere: 17 Katte: 2 Emner: 55 Svar: 2.031
aug 2012
Følger: 1 Følgere: 1 Katte: 3 Emner: 92 Svar: 1.036
aug 2010
Følger: 50 Følgere: 370 Katte: 4 Emner: 181 Svar: 7.218
Nej du må ikke se det som noget irriterende, den er bare forårskåd
jun 2013
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 6 Svar: 41
jun 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 7
Han er indekat, fordi jeg bor i Odense by, og ganske enkelt ikke tør at lukke ham ud. Men han har altid været indekat, jeg har prøvet at have ham ude to gange, og han vil ikke ned fra min favn.