1.124 visninger
|
Oprettet:
sammenføring af katte {{forumTopicSubject}}
Hej allesammen.
Jeg har lige fået en hunkilling på 12 uger. og i forvejen har jeg en steriliseret hunkat på 10 måneder.
jeg har haft killingen 2 dage, og den gammel 4måneder.
den gammel jager den lille når de får lov til at se hinanden, da jeg har dem adskilt om natten.
om morgen og i løbet af dagen har jeg dørene åben og den lille hvæser af den gammel, når den kommer tæt på. De kan sagtens spiser ved sidden af hinanden når jeg har prøvet at give dem mad.
jeg syntes at det er synd når den gammel jager den lille så når dette sker så blander jeg mig selvfølgelig.
har i nogle råde over hvad jeg kan gøre?
på forhånd tak!
feb 2009
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 18 Svar: 1.347
Her har vi aldrig praktiseret at skille dem af om natten , for hvergang man gør det så starter man fra ny af med sammenføring.
Se om du ikke kan fange deres fælles opmærksomhed med lege og godbidder , og husk og ros og give ekstra opmærksomhed til den som boede der først .
nov 2013
Følger: 14 Følgere: 795 Katte: 20 Emner: 113 Svar: 7.255
jun 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
jun 2014
feb 2009
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 18 Svar: 1.347
Nogle gang kan vi mennesker snart gøre en sammenføring slemmere end nødvendig
Så en dyb indånding og nyd missene.
jun 2014
feb 2012
Følger: 15 Følgere: 17 Katte: 2 Emner: 55 Svar: 2.031
Om et uges tid skal de nok have fundet melodien
jul 2008
Følger: 57 Følgere: 734 Katte: 12 Emner: 705 Svar: 7.967
men lad dem dog selv finde ud af det. Så lad være med at luk den lille væk.
og så er der kun gået 2 dage. på kv sagde vi altid op til 2-3 uger alt efter kattene. Mine har taget fra 2 dage og helt op til en mdr.
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
Så lad du dem klare ærterne indbyrdes og sæt dig på dine hænder og tag mundkurv på :P
Ja det kan være super svært at lade være med at blande sig, men det er langt det bedste, selvfølgelig hvis store pelstotter og blodstænk begynder at flyve rundt så skal du blande dig, men ikke for jagt og hvæs :D
Husk nu at få den lille ny steriliseret inden hun bliver kønsmoden i 5 mdr alderen, for en neutraliseret og en fertil vil give en skæv dynamik og ødelægge et forhåbentligt godt forhold mellem dem..
sammenføring af katte