{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
860 visninger | Oprettet:

Dagen efter fødsel... Mer' hjælp? {{forumTopicSubject}}

Victor afleverede 4 killinger igår - havde troet der var flere - men hun har også spist godt de sidste 14 dage.

Victor har været væk i lang tid, og da vi bor på landet, så havde jeg troet det var ude med hende. Hun plejer altid at komme og få mad og som regel blive inde hvis vejret er skidt. Så af disse grunde fik hun jo ikke sin piller. Så for små 14 dage siden, kom hun hjem, helt træt og sulten smiley Og jeg kunne se med det samme hun var tyk om mavsen. Så kan man ligeså godt få noget godt ud af det jo! Dyrlægen sagde ok til en opfedring på godt foder og så ellers give hende ro. Og holde hende inde ;-).
Desværre stolte jeg ikke på mine instinkter (og faglig viden) i tirsdags - der synes jeg patterne var godt store og hun virkede mere kælen... Så Victor fødte under brædderne på loftet (hun elsker at være på loftet/1 sal. så hun kan se ud over haven osv.) Jeg fandt dem hurtigt og fik dem flyttet nedenunder.

Men hvad så nu - altså ved grisene, så holder man jo bare opsyn... Lader mor gør hvad mor nu skal... (og så afvente næste besøg hos dyrlægen.)

Hvad gør i ? Ro og fred.... og opsyn ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dagen efter fødsel... Mer' hjælp?
Kommentér på:
Dagen efter fødsel... Mer' hjælp?

Annonce