Farvel til Loke:-( Farvel til Loke:-(
Det er med stor sorg at jeg må fortælle at vi i onsdags måtte tage afsked med Loke...
Han blev indlagt mandag morgen, da han slingerede med bagbenene og ikke kunne gå ordenligt, han miavede og kaldte på os. Han var meget forstoppet og efter efter flere forsøg med div. afførings midler uden effekt, måtte de skylle tarmen under lettere bedøvelse. Det har ikke været muligt at få mave tarmfunktionen i gang igen, og begyndte at kaste op igen. Nu var vi tilbage til start, og det var der stor enighed i at det hverken kunne eller skulle han i gennem 1 gang til og chancen for at han ville klare det var ikke gode.. Så han fik fred.. Skrækkelig hård beslutning, men desværre nødvendigt:-((((
sep 2012
Følger: 1 Følgere: 5 Katte: 3 Emner: 43 Svar: 1.243
aug 2010
Følger: 50 Følgere: 383 Katte: 4 Emner: 189 Svar: 7.548
Men trøst dig med, at du har gjort hvad der stod i den magt og at Loke ikke lider mere.
R.I.P.
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 64 Katte: 4 Emner: 74 Svar: 9.135
apr 2014
Følger: 1 Katte: 3 Emner: 13 Svar: 54
Hvad fejler din kat siden den er forstoppet??
Loke har været syg længe pga. et uheld der har givet fedtlever og så senere en komplikation som forstoppelse. Været et langt forløb som startede i starten af marts..
Men hvis han er forstoppet og har været det over en periode, skal han have et klyks så han kan komme af med det, det virker inden for ca. 10 - 15 min. Så vil jeg give enten paraffinolie eller Lactulose i en engangssprøjte 5 ml. ca i en lille uge, det smøre hele vejen ned og blødgør afføringen, så det er nemmere at komme af med.
Håber du kan bruge det til noget.. Men jeg vil self. anbefale dig at have din dyrlæge ind over! MVH
apr 2013
Følger: 15 Følgere: 26 Katte: 2 Emner: 36 Svar: 576
mar 2011
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 3 Emner: 33 Svar: 426
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
Men pyha, hvor er det da trist, at det skulle ende sådan efter det lange og svære forløb
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Mit hjerte græder for Loke, eneste trøst nu er at nu har han ikke ondt mere, ingen lidelser, han er taget over regnbuen og er et sted hvor græsset altid er grønt og ingen smerte eller sygdom er, han kan lege og have det sjovt..
Men øv for han skulle jo hygge sig sammen med dig, men jeg forstår du traf den eneste rigtige beslutning, for det var ikke rimeligt for hverken dig eller ham at trække pinen yderligere ud, når nu det gik tilbage med ham igen..
Men øv altså hvor er jeg ked af det på dine vegne.. Kæmpe trøstekram
Farvel til Loke:-(