{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.427 visninger | Oprettet:

Er SÅ ked af at være dyremenneske {{forumTopicSubject}}

Hej KG

Kender i den følelse hvor man kar lyst til at isolere sig fra nettet og fra omverdenen fordi at det gør SÅ ondt at se alle de triste skæbner derude.

I går var der hundehvalpe som blev solgt enkeltvis, kun 2 uger gamle smiley Der var flere (blandt andet min søster) som foreslog at være plejefamilie for dem, men nej. Hun skulle have 2000 kr pr styk for dem hurtigst muligt.
Fik taget screenshots og lavet en anmeldelse, lige inden opslaget blev slettet, men kan ikke lade være med at tænke på om morhunden mon får nok mad eller hvad ejer gør.

I dag, når jeg lige at logge på facebook og finder så denne annonce hvor killinger på 2 uger er til salg: (link fjernet)

Håber virkelig de bliver solgt sammen med deres mor og søskende, men det lyder ikke sådan smiley Har nu også taget screenshots af den annonce, så de kan sendes når hvis hun svarer på om de bliver solgt samlet.

Jeg er så træt og så ødelagt. Kan ikke sove og kan ikke slippe de stakkels dyr i tankerne. Gad vide hvordan deres skæbne bliver.
Ville ønske jeg havde penge til at købe hele bundtet, af både hunde og katte smiley

Har i også prøvet at være trætte af at elske dyr så højt at det gør ondt?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er SÅ ked af at være dyremenneske
Kommentér på:
Er SÅ ked af at være dyremenneske

Annonce