{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.793 visninger | Oprettet:

Anne Katrine B
Anne Katrine B
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 8

Min kat nyser! {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen!

Min kat er begyndt at nyse smiley Den har gjort det før, da der var liljer i lejligheden og stoppede igen da jeg fjernede dem. Men nu er det så begyndt igen og synes det bliver værre og værre. Hun nyser når hun spiser sin tørkost og når hun går rundt og snuser. Har ingen blomster i lejligheden og hun får det samme mad hun hele tiden har fået. Hun har dog fået rejer og kan ikke helt finde ud af om det startede efter det smiley Er hun muligvis allergisk overfor noget??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af TV-bord 1.000 kr.
  • VVS arbejde 1.000 kr.
  • Sætte en knagerække op 205 kr.
  • Montering af loftsventilation på badeværelse 1.200 kr.
  • Samling af garderobeskab 1.250 kr.
  • Cleaning apartment 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min kat nyser!
  • #1   13. maj 2014 en kat kan godt få allergi ligesom os mennesker. dog er det oftes foder og loppeallergi, men det kan godt være pollen, støv mm

• #2   14. maj 2014 Jeg ville tage den til dyrlæge og få en snak om allergi og testning smiley

• #4   14. maj 2014 Den fælder stadig meget, ja. Det er min første kat, så var faktisk ikke klar over at de fældede mere om foråret, men det giver jo go mening! Hun har ikke noget der løbeg fra hverken næse eller øjne. Har sat hendes kattegræs væk og lukket vinduerne (tænkte det kunne være hun fik træk) og det har faktisk måske hjulpet lidt??

Kommentér på:
Min kat nyser!

Annonce