En sød historie med billeder {{forumTopicSubject}}
jeg har jo så mange misser og fik så krumme i efteråret. Nu har han fundet en mere at lege med. han har også Pyrus som er 2 år ældre, og de to leger super godt sammen. Pyrus har ændret sig til det gode efter at den anden er flyttet ind
Men nu har Krumme så fået en mere at lege med. Eller retter fundet en mere. For jeg har haft Tille i snart 10 - hun er vokset op hos mig, hendes mor valgte at lægge hendes killinger hos os, selvom at hun endelig boede et andet sted.
Tille har mistet sin hørelse efter en virus på øret for nogle mdr siden. Hun er dog sig selv - opdrager på alle.
Nå men nu er de to så faldet sammen. de finder hinanden flere gange om dagen. Især vores spisebord er ren galopbane for de to - ingen af dem er ligefrem tynde.
Tænk at "gamle" Tille på snart 10 år har fundet sin makker i en hankat på 1 år. Men de to hygger sig virkeligt.
Men de kan altså også sove sammen
jul 2008
Følger: 57 Følgere: 733 Katte: 12 Emner: 705 Svar: 7.965
jul 2008
jul 2008
maj 2014
Følger: 1 Svar: 5
aug 2012
Følger: 15 Følgere: 30 Katte: 2 Emner: 127 Svar: 1.750
Anja hvordan klare du da 18 katte? , man kan jo se de trives
jul 2008
jeg bor sammen med mine forældre så vi er 3 voksne til at passe dem. Så det går bare der ud af.
er så nede på 17 nu hvor gamle misse lige er blevet aflivet i fredags. Så det hjælper da en smule, da hun ikke var helt så sød til at bruge bakken.
Tille har altid været en frisk pige, har altid opdraget på alle de katte vi har fået ind efter hende. I dagelig omtale hedder hun Tante Tille. Men hun har aldrig sådan leget med dem, som hun nu gør med Krumme. Hun har hele tiden haft hygge-venner som man sover sammen med.
Men det er bare sjovt at se
En sød historie med billeder