Update på Gwens killinger <3 {{forumTopicSubject}}
så er killinger idag 7 dage gamle. har været stille den sidste uges tid da jeg har sgu holde styr på dem alle med deres vægt osv. da en af dem begyndte og tabe sig. men nu har de det alle godt igen
min lille "outsider" den sorte misling har idag for første gang åbnet øjnene, som den eneste. men hun er også første fødte (2 af de andre er dog ved at åbne dem stille og roligt)
min sort/hvide killing vejer idag 185g, den store røde (som hun selv har født) vejer 200g, og så er der de to som blev taget ved kejsersnit den "største" af dem vejer 190g, og den mindste som de troede ikke ville overleve hun vejer 195g så hun er godt med nu
Tusind tak endnu en gang til alle dem som var der for mig midt i fødslen !
her et billede af de små pus fra idag
jan 2014
Følger: 16 Følgere: 427 Katte: 3 Emner: 105 Svar: 1.457
aug 2012
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 53 Svar: 629
Jeg bliver helt killinge skruk
sep 2012
Følger: 1 Følgere: 5 Katte: 3 Emner: 43 Svar: 1.243
jun 2011
Følger: 6 Følgere: 6 Katte: 8 Emner: 32 Svar: 326
min hankat, farmis (han er nu kun onkel) vi kalder ham far da 3 af killinger ligner ham rigtig meget. han er simpelthen så god ved killingerne , når mor lige skal ud og strække benene så er han fluks ovre ved dem og lægger udenfor kassen og passer på dem, han kigger tit ind , men han gåe ALDRIG ind i selve kassen, glæder mig til at se når de begynder og løbe rundt og lege med ham
nov 2011
Følger: 17 Følgere: 15 Katte: 5 Emner: 8 Svar: 367
Og dejligt at alle vokser, og har det godt
Det hjælper sikkert også, at onklen passer på de små pus, når mormis lige skal have strukket benene
dec 2012
Følger: 21 Følgere: 229 Katte: 2 Emner: 77 Svar: 2.873
Hvor et det bare godt at høre, det var jo lidt af en omgang!
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
Må indrømme at jeg er super imponeret over at de sidste 2 er kommet så godt og hurtigt med trods deres hårde start på livet, hvor skønt at de fik chancen og slog alle odds..
Det er da super skønt at onkel er så glad for de små, han skal såmænd nok ønske dem hen hvor pebret gror når de begynder at drille ham :P
Aj han skal nok blive en god legeonkel
jan 2013
Følger: 2 Følgere: 2 Katte: 4 Emner: 11 Svar: 210
Det er nogle kønne små killinger der er kommet ud af det må man sige Smukke farver de har og de ser dejligt tykke ud.
jun 2011
Følger: 6 Følgere: 6 Katte: 8 Emner: 32 Svar: 326
Update på Gwens killinger <3