{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.118 visninger | Oprettet:

vilde katte {{forumTopicSubject}}

hej håber måske nogle som kan hjælp mig hvad jeg skal gør.
her hvor jeg bor går der ca. 6 vildkatte rundt. Har ringet til dyrevænget som ikke vil gør noget . da de blive fodet af en som bor i opgang ved siden af. så vil godt høre hvad i syns jeg skal gør da katter går ude i alt slags vejer. Ser tit de sidder og ryster over hele kroppen

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vilde katte
  • Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    aug 2013

Følger: 1 Svar: 50
    #1   12. mar 2014 Prøv at ringe til Kattens Værn eller andre, der indfanger vildtlevende katte (hvis der er andre, der gør dette).

• #2   12. mar 2014 har jeg prøvet men de siger så længe de bliver fodet vil de ikke gør noget.

• Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    aug 2013

Følger: 1 Svar: 50
    #3   12. mar 2014 Men jeg mener, at KV også spørger til, om kattene har et sted at søge ly for kulde. Har de det?

• #4   12. mar 2014 prøv at kontakt vedkommende som foder kattene. Prøv at få vedkommende til at kontakte kv eller give dig lov til at gøre det. Og så få lavet en genudsætning på alle kattene. så bliver de ordnet, testet øremærket mm, og så kommer de retur. Men det kræver dog at der er nogen som vil stå som fodervært og som vil søger for at der er læ til kattene

nu er det vildkatte og de er nu mere vant til dårlig vejr end vores husmisser. når vi havde vildkatte inde som skulle genudsættes, så måtte de slet ikke komme indenfor. vi havde dem gerne to døgn så de var friske til når de kom hjem. Her måtte de stå ude i vores løbegård. I starten syntes jeg at det var vildt synd, men når man så ved hvad der så kan ske hvis de kommer ind i varmen i længere tid, ja så kan man godt se at der er for kattens bedste.

• #7   15. mar 2014 jeg prøver og snakkede med hinde som foder dem .. tak for råder

Kommentér på:
vilde katte

Annonce