{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
837 visninger | Oprettet:

Første udedag {{forumTopicSubject}}

Så blev haven færdig i dag. Det krævede lidt mod fra min side at åbne døren ud gik damen på lave ben og listede forsigtigt rundt. En lyd og bum hun sad indenfor igen. Hun kom hurtigt ud igen og futtede haven rundt. En næst næst næst nabos ene kat kom langs med hegnet og fik øje på Berte. Det var godt der var hegn i mellem for ellers havde den "hvalp" fået smæk. Den sprøjtede vækkede 80 i timen. smiley

Hun har været ud et par gange siden. Sidste gang var hun ude alene og hyggede på havebordet. Hun har ikke stået op af hegnet endnu, så jeg ved ikkehvor stor interessen for toppen af hegnet er.

Det havde krævet noget at lave hegnet, for anlægsgartnerne havde ikke prøvet at sætte en eltråd. Godt der kom en frisk elektriker som kunne lidt mere og sammen kom de frem til en flot løsning.

Jeg vil have en træstamme midt i haven med en platform på så hun kan skue ud over det hele og hvæse kløer på rigtigt træ. De skulle fælde træ en af dagene og ville ringe når de kunne komme og sætte den i haven.

Jeg har taget billeder af hendes først tur og dem lægger jeg ud og får Berte oprettet samtidig. Det bliver i morgen eller onsdag smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opvaskemaskine vil ikke tænde 750 kr.
  • Cleaning 2 weeks 1.200 kr.
  • Tilslut ny køkkenvask til afløb og samle aftræk fra emhætte 1.200 kr.
  • Tilslutning opvaskemaskine 400 kr.
  • Samle et homegym 3.770 kr.
  • Montering af gardin + bore et hul i loftet og opsætning af loftslampe 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Første udedag
Kommentér på:
Første udedag

Annonce