klap mig... kan ikke mærke at du aer mig :) {{forumTopicSubject}}
Min blandingskat Silver, er efterhånden blevet 10 mdr og blevet en del større end de gamle katte jeg har og vejer også snart 6 kg... Han er en meget glad dreng og er nok den mest aktive af katteflokken...
Men også en drille pind.. Han bliver sat på plads af Rosa,min anden hunkat og min anden hankat Simba, i tide og utide
Og skal da også lige have sine slåskampe med Bobo,min chihuhuadreng.
Men minuset er,dvs (det er ikke et minus,men bare for sjov) ,at han nu er blevet så stor, man næsten føler han skal kæles med som en hund
Jeg klapper ham, muler ham og tumler med ham på gulvet og i sofaen og han ligger bare og nyder det og spinder
Men har dog brug for at få lide længere ben... Silver slæber alverdens buske og træer med ind fra haven,så børsten skal jo i brug, helst et par gange om ugen... Ikke noget han bryder sig om,men lader mig dog gøre det selvom han lige skal mijawe lidt og sætte tænderne i... slikken bagefter
Han bliver vendt om på ryggen på mine ben,men nu blevet for lang what to do?
Han ligger tit og sover på spisebordstolene ligesom de gamle katte... der skal 2 stole til,ellers falder han ned
Når jeg går i seng,skal han absolut komme trampende op i sengen og gå rundt på min mave... og så lægge sig,så han fylder hele skærmen når jeg vil se tv inden jeg skal sove.
Findes der omvendt substral eller skal jeg nøjes med at give ham mad hver 2 dag?
jun 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 4 Emner: 58 Svar: 218
Måske bare lidt pral over hvor stor han er blevet
feb 2011
Følger: 3 Følgere: 6 Katte: 1 Emner: 33 Svar: 580
Ja der er noget forskel på sådan en krabat, og så en fin lille huskat
Eller min lille nips kan nu også trampe noget i sengen og fylde en tv-skærm, hvis hun lige får lyst!
dec 2012
Følger: 21 Følgere: 229 Katte: 2 Emner: 77 Svar: 2.873
Min Sofus (5,6) vil meget gerne klappes på siden som en hund, han synes at det er skønt og smider sig for mine fødder når jeg gør det.
Sofie vil bare nusses lige så forsigtigt på kinderne
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
Hun er almindelig huskat, men en stor en af slagsen, hun vejer nu 9,5 kg godt og vel..
Hvis hun ligger sig fuldt udstrakt i sofaen så fylder hun halvanden sofahynde, så at have hende ligge på mine men er no-go, det kan slet ikke lade sig gøre, og hun har det med at ved sengetid så skal hun lige trampe over mine ben et par gange før hun kaster sig ned i sengen ved siden af mig, og møver rundt så når jeg vågner op næste morgen så er jeg forvist til halvdelen af sengen, hun har stjålet den anden halvdel
Her ligger hun ikke udstrakt, men tror du får ideen
jun 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 4 Emner: 58 Svar: 218
Rosa og Simba jeg har, ligner små killinger ved siden af.
Lige været inde ved naboen som har en slags spynx kat. En uge yngre end Silver. Den vejer 1,5 kg og er et lille fnug i forholdet til...
jan 2012
Men selvom hun er tyk så er hun jo stadig en stor lang og høj kat, hun er faktisk på størrelse med en MCO, i hvert fald den MCO som min søster havde..
dec 2012
jan 2012
nov 2013
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 1 Svar: 13
jan 2012
okt 2011
Følger: 5 Følgere: 6 Katte: 10 Emner: 53 Svar: 1.405
Nååå ja og Tiger vejer 10 kg og han skal altid hænger på nakken af mig ...phuuu ha
Resten af kattene er bare nogle små nips på 5 kg 7 kg og 8 kg
dec 2012
jul 2008
Følger: 57 Følgere: 734 Katte: 12 Emner: 705 Svar: 7.967
Men ellers hedder vægtkassen fra 4 kg til 11 kg i dag. ham på 11 er en stor kat, men kunne godt tåle at tabe sig lidt.
Men er Rosa
jul 2008
Følger: 57 Følgere: 734 Katte: 12 Emner: 705 Svar: 7.967
klap mig... kan ikke mærke at du aer mig :)