549 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Blackbird
Blackbird
Katte: 2 Emner: 7 Svar: 19

Billigt legetøj Billigt legetøj

Hej,
Jeg er faldet over en webshop hvor de sælger utrolig billigt legetøj til katten smiley Bla. sælger de legetøj af mærket Kong, som normalt koster en formue! Jeg er ellers gået udenom det mærke pga. prisen, men med den hjemmeside jeg har fundet nu, tror jeg næsten at jeg vil bestille noget hjem smiley
Har allerede bestilt et kradsetræ derfra og et par drillepinde, så ved at servicen er i orden smiley Så nu måtte jeg bare dele det med jer andre katte-mennesker smiley
Desuden er der også ofte konkurrencer kørende på deres facebook side smiley
I kan tjekke siden ud her www.musogkat.dk og på facebook www.facebook.dk/musogkat

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.
  • Sætte spejl og hylde op 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Billigt legetøj
  • Blackbird
    Blackbird Tilmeldt:
    jan 2013

#2   1. feb 2014 Tja, hvis man kan få det billigere andre steder, synes jeg da at det er mere attraktivt smiley Især når man kun er på SU. smiley

• #3   1. feb 2014 tjekkede lige både den du nævnte samt zooplus. Nu har de så ikke de samme ting, med undtagelse af to bestemte Kong, og her var de begge to billigere på zooplus. den ene var næsten halv pris

men det er sjovt at have flere sider at tjekke

• #5   1. feb 2014 Kunne slet ikke forestille mig at legetøj kan købes billigere end på zooplus (færdiglavet). Mews yndlingslegetøj er en fjerdrillepind og den kan man få til 3 for 15. Det er sku billigt

• Blackbird
    Blackbird Tilmeldt:
    jan 2013

#6   1. feb 2014 Må indrømme at jeg faktisk ikke havde tjekket zooplus med deres priser smiley Men kan godt se det er billigere når zooplus køre tilbud, men med deres normal pris er dem jeg linker til billigere kan jeg se efter at have tjekket på zooplus smiley

• #8   1. feb 2014 nu har jeg lige sat og kigget, sys ikke jeg kan se hvilke legetøj fra kong som de begge har er billigere? de to jeg fant begge sider førte er den side der bliver linket til da billigere det samme gældre drille pindene, som koster 6 kr og hos zooplus koster de 10 kr eller 3 for 19kr hvilket stadig er dyre end den anden side det bliver linket til

• #9   1. feb 2014 Herhjemme er hittet kaninhaler, -ører og -poter og til 5 kr/stk er jeg glad, hehe

• #10   2. feb 2014 min sidstankommende Krumme, hans bedste legetøj, er det han finder rundt omkring i huset, eller i løbegården.
    Ruller fra køkkenrulle/tolietrulle er hamme sjove
    Fuglen i buret er mega morsom, dog er den mærkelig fordi den bider.
    og så skal der ikke ligge noget på borde mm uden at det skal en tur på gulvet
    Kattegrus skal ligge udenfor bakken
    papkasser, ja det er det billigste legetøj man kan få helt gratis
    Fuglefjer, også helt gratis ude fra folden

ja den kat forstår at finde noget at lege med. og ellers så er der lige de 18 andre. De 10 gider dog slet ikke

profilbillede
Kommentér på:
Billigt legetøj

Annonce