771 visninger
|
Oprettet:
Kan buller finde hjem?? {{forumTopicSubject}}
Hejsa alle sammen.
Jeg har for en uge siden fået en 2 årig gammel han kat. Han er vandt til at være meget ude, men jeg har haft ham inde en uge nu. Men det kan snart ikke lade sig gøre mere... Han bruger kattebakken lige pt, men vil meget gerne ud! Han løber nærmest på vægene herinde pga alt det energi. Prøvede at tage ham i snor men det var han bestemt ikke glad for. Han har været ude i snor 3 gange nu. Kan jeg prøve at lukke ham ud uden snor?
Er lidt nervøs for om han kan finde hjem
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
Når du lukker ham ud første gang, så lad ham selv gå ud ad døren og lad den stå åben, så han selv kan gå ind.
aug 2012
Følger: 7 Følgere: 5 Katte: 10 Emner: 41 Svar: 661
jan 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
okt 2011
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 6 Emner: 32 Svar: 869
Leg en masse med ham, og sørg for, at han har en masse han kan kravle i, så han kan hoppe rundt som han vil. Aktiverings legetøj er også en god ide
Du kan tage ham ud i sele, hvis han er meget træt af, at være inde.
Er han kastreret og mærket?
Mine egne erfaringer er, at de ikke går så langt i starten, når de kommer ud, men det er killinger jeg har erfaringer med, så ved ikke med en 2 årig, der er vant til, at være meget ude. Jeg ville ikke turde lukke ham ud nu.
jan 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
okt 2011
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 6 Emner: 32 Svar: 869
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.121
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
Igen, håber det snart bliver lunere - for hvis han forvilder sig væk i timevis, så bliver det dælme koldt for dig med åben yderdør. Og dør SKAL være åben, så missen straks kan komme ind.
(for nogen tid siden var der en kat herindefra der var løbet væk pga. at han ikke kunne komme ind i huset efter en flytning).
Kan buller finde hjem??