{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kradsetræ
  • #2   22. jan 2014 Det dufter jo nyt, og det tager nu og da tid før en ny ting bliver accepteret, mit stank så også ret specielt, men det tog ca 14 dage før det blev brugt dagligt. Og de selv om jeg havde lokket og leget med dem smiley

• #3   23. jan 2014 Da mine fik deres nyeste og største træ var de heller ikke synderligt interesserede. Jeg tror det er pga. lugten, de elsker nemlig deres 4 andre træer. Jeg sprøjtede katteparfume på, lagde deres tørfoder rundt omkring på det, prøvede med legetøj. Mange gange snakkede jeg med dem og roste dem når de gik på opdagelse stille og roligt, især Covo var usikker fordi det var så højt. Men en masse snak, ros og gode oplevelser, nu 23 dage senere bruger de det som om det altid har været her smiley smiley

• #4   23. jan 2014 Det er en god ide at stille kradsetræet et sted hvor man selv opholder sig til at starte med det skal lige som stå på den rute katten/e går hver dag for at den bliver intrasandt at kravle på smiley

• #5   23. jan 2014 Ja, det glemte jeg lige Winnie smiley jeg har stilt det nye store i stuen hvor kattene og jeg er mest. Selvom der havde været mere plads i soveværelset, men der er de jo næsten aldrig smiley smiley (Skal siges jeg sover i stuen pt. pga. nogen håndværkere, ellers følger de mig, så hvis jeg opholder mig i soveværelset er det der de vil være) smiley

Kommentér på:
Kradsetræ

Annonce