{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
905 visninger | Oprettet:

Zooplus.de {{forumTopicSubject}}

Hvis man kunne få spat, så har jeg fået det nu!!!

Købte i starten af måneden nogle ting ved zooplus på deres tyske side. Da der var gået en uge efter min bestilling og pakken stadig ikke havde "bevægget" sig på min track and trace nummer skrev jeg til dem.
Efter et par dage med uændret status ved GLS mente zooplus at pakken var gået tabt og sendte derfor en ny - det jo fair nok...
Jeg skulle dog afvise første pakke, hvis den kom...

Idag er jeg så kommet hjem til to pakker sat i mit skur af GLS - det betyder jo at jeg ikke har underskrevet eller haft muligheden for at sige nej tak til den ene...suk!!

Har selvfølgelig skrevet til kundeservice og afventer svar for hvad jeg gør nu... Det godt nok træls hvis jeg skal betale returporto for det her...

Andre der har prøvet noget lig det her...??

Det skal siges at deres kundeservice har været i top, men GLS dem er jeg ikke så vild med lige nu..

Underskylder mit sure opstød skulle lige af med det smiley

Cecilius - med lidt for mange pakker og jeg orker ik åbne dem!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Zooplus.de
  • #1   21. jan 2014 Hmm hvis den er gået tabt, hvorfor så ikke bare beholde begge pakker? smiley

• #2   21. jan 2014 Deres forsikring burde dække mistede pakker.. Det er jo ikke din skyld (Eller zooplus's skyld)

• #3   21. jan 2014 Tabt er den jo ikke - GLS manden har styr hvad der er afleveret. Og ja det er surt - men det er da mere surt at skulle få genleveret

• #4   21. jan 2014 Har udbetalt for begge pakker?

Hvis ikke du har det, ville jeg ringe og sige du skal bruge en returseddel, da du nu har begge pakker.

Det tror jeg ikke vil brokke sig over.

• #5   21. jan 2014 Hej.

Nej jeg har kun betalt for den ene, så det nok en returseddel jeg skal have. Troede bare ikke at de måtte stille pakkerne når der er ingen hjemme ... Har de selv kvitteret for levering - guderne må vide det..? De stod dog i vores skur og ikke på vejen smiley

Har tjekket begge track and trace numre og de står begge som afleveret ... Den ene må jo være dukket op fra mørket smiley

• #6   21. jan 2014 Det må der hvis du har skrevet det i kommentarfeltet smiley

• #7   21. jan 2014 Det har jeg ikke - selvom det da er smart ikke skulle være hjemme - så det kunne jeg godt finde på en anden gang.
    Nu venter jeg blot på en mail fra kundeservice, så må jeg se hvad de siger smiley

• #8   21. jan 2014 GLS manden SKAL have din underskrift, ellers må han ikke aflevere nogle pakker hos dig. Men mindre du har givet dem en fuldmagt til, at de gerne må stilles i garagen.

Men hvorfor ikke se det her som en win-win?
    Du har fået tingene, og en ekstra gratis pakke oveni!!
    Jeg ville da med glæde selv beholde de 2 pakker!!

Du kan forresten selv vælge hvem det skal sendes med (nederst på bestillingen kan man vælge leverandør), og så ville jeg på det kraftigste anbefale dig, at bruge DPD!!

• #9   22. jan 2014 Jeg har nu bedre erfaringer med GLS - er jeg her ikke sætter jeg en fuldmagt på døren, så sætter de varene i skuret

• #10   22. jan 2014 Har for mange dårlige erfaringer med GLS!
    Tingene har det med at "forsvinde" hos dem...

• #11   22. jan 2014 GLS er nogle idi****! Jeg fik en pakke for noget siden, der stod på track and trace at den stod hos min nabo. Det gjorde den ikke, den stod på min måtte og reklamerede med at der ikke var nogen hjemme smiley
    Jeg ringede til GLS og skældte dem ud, hun sagde at der stod i deres kontrakt at de måtte stille den. Hun blev dog mere medgørlig da jeg havde ordet i min magt og hun kunne høre at jeg var edderspændt rasende (hun vidste jo også godt at de ikke måtte stille den.)
    Jeg talte med naboen, de havde ikke skrevet under og det var heller ikke deres navn der stod på track and trace...
    De var lidt mere medgørlige da jeg så ringede og brokkede mig over at jeg ikke kunne finde ud af hvem der havde skrevet under, da navnet er ubekendt blandt mine naboer..
    Jeg bruger kun dpd igen, selvom det betyder ødelagte pakker pga post dk

• #12   22. jan 2014 GLS er bare ikke for effektive. Jeg har oplevet at bestille en pakke, jeg er ikke hjemme da de kommer men kan se på track and trace at pakken er afleveret. Jeg kommer så hjem og der er ingen pakke, heller ikke en seddel i postkassen eller lignende. Lidt senere kommer min nabo(som jeg slet ikke kender eller har mødt før) og aflevere min pakke, hun havde taget imod den for mig. What tænker jeg bare, det er da flink af hende med de skal sgu da ikke bare aflevere pakken til andre end mig, i princippet kunne hun jo bare have beholdt den.

Men jeg ville da klart beholde begge pakker (:

Kommentér på:
Zooplus.de

Annonce