{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.108 visninger | Oprettet:

Efterlysning. {{forumTopicSubject}}

Deler for en veninde smiley

Efterlysning: Hvor er min kat?
Hej venner på facebook,
Min kat, Molly, har været væk hjemmefra siden d. 9 januar. Hun er en alm. huskat på ca. 10 år. Hun er ude kat, men plejer nu alligevel at komme hjem til mad og overnatning - især her i den kolde tid. Derfor skriver jeg idag, d 17 januar, en efterlysning. Vi bor i Valhals kvarteret i Hundige, og hun render derfor rundt i Gude kvarterene/Hundige området. Er der nogen der har set hende? Kontakt gerne Patricia Andersen eller Katarzyna Andersen på facebook eller på 26 33 85 31 / 27 82 05 84. Vi savner vores lille kat derfor DEL gerne! Tusinde tak på forhånd

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Efterlysning.
  • #2   17. jan 2014 Hun kender mange i området, så facebook er godt i hendes tilfælde smiley ved der var en der havde set en der lignede et sted, så der ville min veninde lige gå en tur ned smiley
    Er det ikke et lovkrav, at katten skal fremlyses i 3 dage?

• #4   17. jan 2014 Mener bare, at have læst herinde, at katte skal fremlyses et år, men i dyreværnet på tv, siger de 3 dage, så jeg kan ikke rigtig finde rundt i det.

• #6   18. jan 2014 Hmm. Den kat de omtalte med de 3 dage, havde været i finders have i op til 1/2 år. Men ja, hvorfor ikke baremlave det til et lovkrav, at mærke kattene, ligesom man skal med hunde?
    Har endnu ille hørt om hun har fundet katten.

• #8   18. jan 2014 Som du også nævnte i en anden tråd, er der nok ikke mange der tænker over, at katten også kan være chippet, hvis de også har øremærke. Men nogle vælger jo kun chip.
    Jeg ville da gerne gå de 500 meter ned til dyrlægen, og få den tjekket for chip, hvis jeg en dag skulle finde en kat, som jeg ikke har set i området før.
    Med en grundig beskrivelse af katten, ville ma også have mulighed for, at folk bedre kunne kende den, de katte jeg har/har haft, har haft nogle få specielle kendetegn, som jeg ville kunne give videre, hvis katten bliver væk smiley

Kommentér på:
Efterlysning.

Annonce