{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
975 visninger | Oprettet:

Tisser på gulvet HJÆLP {{forumTopicSubject}}

Hej katte-folk
Jeg har 2 kastrererede han katte, og har problem med, at de er begyndt at tisse på gulvet. For ca 4 uger siden kom vi af med vores hund, og det er faktisk efter denne periode, at vi har set en stigning i problemet.
Den ene kat, Malibu, har vi over en længere periode haft problemet med og vi har derfor set os nødsaget til at lukke kattene ud til natten for ellers ved vi at vi vågner op til tis / ekskrementer på gulvet. i en lang periode har det gået fint og han har pivet når han vil udenfor, men nu er han begyndt bare at tisse på gulvet forskellige steder i huset. Derfor har vi købt nyt kattetoilet (i håb om at det ku hjælpe) men han vil stadig ikke på bakkerne og nu er den anden kat, Asti, også begyndt at tisse indenfor - ham har vi ellers ALDRIG haft problemer med.
Åh det er frustrerende at de ikke vil lære det og at man konstant finder tis på gulvet..
Om 1 uge skal vi have en hundehvalp, og jeg frygter det bliver en helvede at gøre den renlig når kattene bare tisser på gulvet :S

Jeg håber nogle af jer kan komme med råd /erfaringer for det er godt nok svært!!! Jeg har overvejet om en kattelem ville kunne hjælpe, men jeg ved det ikke!?
Vi fik rådet at købe en lukket kattebakke, og det har vi gjort, men de vil ikke bruge den, og jeg ved ik hvordan jeg skal lære dem det?!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tisser på gulvet HJÆLP
Kommentér på:
Tisser på gulvet HJÆLP

Annonce