Tandløs kat kan godt spise - Video {{forumTopicSubject}}
Hos katte findes der en frygtelig sygdom der kaldes bla FORL, denne gør katte på sigt får ryddet hele munden for tænder, de 4 hugtænder kan dog tit få lov at blive.
Mange vil ikke fjerne tænder på katten for det er jo synd så kan de ikke spise mere. Dette passer dog ikke . Har lige taget en video af min Forl kat, med kun de 4 hugtænder så folk kan se de let kan spise stadigvæk. Det er den 2. daggamle han overhoved spiser efter tænderne forsvandt for MANGE år siden, så er ikke fordi han har meget træning. Jeg står så tæt for at hjælpe ham med at holde Kyrie væk der meget gerne vil hugge den fra ham, også derfor han knurre og rykker sig 2 gange
http://www.youtube.com/watch?v=eQmKrhdeqwA&list=PLyr6vaCzT913mgzrNRBXDtYDzwC8yqR_1
aug 2012
Følger: 7 Følgere: 5 Katte: 10 Emner: 41 Svar: 661
Kender da også en Sphynx der har fået fjernet alle tænderne mere eller mindre hun spiser også rask væk tørfoder og råt kød.. og det er da bedre end de har smerter at de får dem fjernet..
nov 2011
Følger: 38 Følgere: 95 Katte: 15 Emner: 62 Svar: 388
Jo mener der er noget med de kan bruge gummerne til at hygge med og videoen viser jo han kun med hugtænderne kan flænse kyllingen alligevel. Ja tager længere tid end når Kyrie sluger en daggammel, men genere jo ikke ham. om et par daggamle tror jeg også selv han kan forsvare den efterhånden som han lærer teknikken(kan han næsten nu men ville lige give ham FRED til at lære teknik så han ikke SLUGTE den fordi Kyrie var for tæt på).
aug 2010
Følger: 50 Følgere: 370 Katte: 4 Emner: 181 Svar: 7.218
Rigtig god video og god fornøjelse med rengøringen bagefter
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 61 Katte: 4 Emner: 73 Svar: 9.105
nov 2011
Følger: 38 Følgere: 95 Katte: 15 Emner: 62 Svar: 388
nej han er lidt dygtig synes jeg selv
Tandløs kat kan godt spise - Video