din kat ? min kat ? hvems kat ? {{forumTopicSubject}}
Ja hold da op et roderi det kan blive til, når en kat blot er helt almindelig sort med nogle få hvide hår på bryster og i ørerne, ingen særlige kendetegn eller ligne.
Jeg har er lige flyttet sammen med min kæreste, så vi nu bor i stuen med direkte udgang til gaden, hvis man kan beskrive det sådan, vi er flyttet fra min lejlighed der lå på 2. sal, derfor er Flora min kat også indekat og det vil hun fortsætte med at være indtil hun er blevet stereliseret.
I dag skulle jeg så lige ud og handle og da jeg kommer tilbage sidder der en sort halvstor killing ved vores dør, først er jeg lidt i chok, hvordan er Flora kommet ud, og hvor har hun været og hvad har hun kunne have lavet imens jeg var væk, jeg samler "Flora" op og låser døren op og går ind og sætter "Flora" på gulvet, og vil lige gå en runde og se om nogle af vinduerne er åbne eller hvordan lige "Flora" har kunne komme ud.
Da jeg kigger ud i køkkenet bliver jeg nået forskrækket, der er pludselig to "Floraer" hvordan lige, den ene løfter jeg op, den ligner Flora sort og en halvstor killing, jeg løfter den anden op, den ligner Flora sort og en halvstorkilling, hmmmm hvad så nu.
Heldigvis opdager jeg at den ene "flora" er en han, så han kom altså pænt ud på gaden igen, så han kan komme hjem hvor han nok rigtig hører til.
Men dog, det er da ikke nemt at have en sort kat uden særlige kendetegn
aug 2013
Følger: 1 Følgere: 143 Katte: 1 Emner: 101 Svar: 616
det må ikke være nemt
feb 2011
Følger: 3 Følgere: 6 Katte: 1 Emner: 33 Svar: 580
Ja ku' ik' lade være med at grine lidt.
Nej det er ikke altid lige nemt at se forskel på de små:)
nov 2013
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 2 Svar: 2
Felis: nej det er Flora ikke og det bliver hun heller ikke efter samråd med min dyrlæge. Hun er chippet og registreret på denne måde, dette er gjort udfra samråd med min dyrlæge som har været med fra dag 1 da jeg fik Flora.
Jeg er nu også sikker på at der er forskel på om ens kat er væk og man er viden om det og man kommer hjem og der sidder en kat der ligner ens egen på en dørtrin
feb 2011
Følger: 3 Følgere: 6 Katte: 1 Emner: 33 Svar: 580
Min Feline er også indekat. Vi boede hos mine svigerforældre et halvt år, og der var tit, hvor vi lige måtte indprente dem, at de altså skulle huske at lukke dørene.
En dag kunne jeg i min computerskærm se vinduet, og der sad en fin stribet mis ude på plankeværket, hvorefter den hoppede ned på stien bagved. Hold da ferie jeg blev forskrækket. Den lignede Feline fuldstændig, og jeg gik helt i panik. Fór ud og kaldte mens jeg tænkte at det egentlig var længe siden, jeg havde set hende! Min svigermor var hjemme og hun kom ud for at hjælpe. På vej ind for at få ordentlige sko på hørte jeg pludselig et miv miv. Feline sad ovenpå et kæmpeskab i entreen, hvor man ikke kunne se hende, hvis man ikke lige vidste hun var der!
Hold da kæft jeg har aldrig været så lettet:)
sep 2012
Følger: 3 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 13 Svar: 1.078
Jeg er altså også bare glad for at Aidan(100% hvid) har odd-eye så det er nemmere at se det er ham XD
aug 2012
Følger: 7 Følgere: 5 Katte: 10 Emner: 41 Svar: 661
Og de var der alle sammen. Men ret pudsigt at I en lille by som her at der render 2 stk katte rundt sammen som ligner mine to så meget
nov 2013
Følger: 14 Følgere: 795 Katte: 20 Emner: 113 Svar: 7.255
Sjovt nok var de to eneste katte, der fik lov til at være i vores have, den sort/hvide der lignede vores, og så en sød hvid hunmis.
nov 2011
Følger: 17 Følgere: 15 Katte: 5 Emner: 8 Svar: 367
Men kender godt nok, det der med at man tror det er ens egen misser, og så er man ved at komme heeelt op i det røde felt!
mar 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Katte: 2 Emner: 10 Svar: 85
din kat ? min kat ? hvems kat ?