{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.135 visninger | Oprettet:

din kat ? min kat ? hvems kat ? {{forumTopicSubject}}

Ja hold da op et roderi det kan blive til, når en kat blot er helt almindelig sort med nogle få hvide hår på bryster og i ørerne, ingen særlige kendetegn eller ligne.
Jeg har er lige flyttet sammen med min kæreste, så vi nu bor i stuen med direkte udgang til gaden, hvis man kan beskrive det sådan, vi er flyttet fra min lejlighed der lå på 2. sal, derfor er Flora min kat også indekat og det vil hun fortsætte med at være indtil hun er blevet stereliseret.
I dag skulle jeg så lige ud og handle og da jeg kommer tilbage sidder der en sort halvstor killing ved vores dør, først er jeg lidt i chok, hvordan er Flora kommet ud, og hvor har hun været og hvad har hun kunne have lavet imens jeg var væk, jeg samler "Flora" op og låser døren op og går ind og sætter "Flora" på gulvet, og vil lige gå en runde og se om nogle af vinduerne er åbne eller hvordan lige "Flora" har kunne komme ud.
Da jeg kigger ud i køkkenet bliver jeg nået forskrækket, der er pludselig to "Floraer" hvordan lige, den ene løfter jeg op, den ligner Flora sort og en halvstor killing, jeg løfter den anden op, den ligner Flora sort og en halvstorkilling, hmmmm hvad så nu.
Heldigvis opdager jeg at den ene "flora" er en han, så han kom altså pænt ud på gaden igen, så han kan komme hjem hvor han nok rigtig hører til.
Men dog, det er da ikke nemt at have en sort kat uden særlige kendetegn

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  din kat ? min kat ? hvems kat ?
  • #1   10. dec 2013 Hehe tak for dagen grin smiley

det må ikke være nemt

• #2   10. dec 2013 Hi hi

Ja ku' ik' lade være med at grine lidt.

Nej det er ikke altid lige nemt at se forskel på de små:)

• #4   10. dec 2013 nej de små pus kan godt være lidt sværer at se forskel på især når man bare ser en kat på gaden og straks tænker det værste.
    Felis: nej det er Flora ikke og det bliver hun heller ikke efter samråd med min dyrlæge. Hun er chippet og registreret på denne måde, dette er gjort udfra samråd med min dyrlæge som har været med fra dag 1 da jeg fik Flora.
    Jeg er nu også sikker på at der er forskel på om ens kat er væk og man er viden om det og man kommer hjem og der sidder en kat der ligner ens egen på en dørtrin

• #6   10. dec 2013 Ville nu heller aldrig være i tvivl om, det er min kat. Men kan da godt se at man i farten tager fejl.

Min Feline er også indekat. Vi boede hos mine svigerforældre et halvt år, og der var tit, hvor vi lige måtte indprente dem, at de altså skulle huske at lukke dørene.

En dag kunne jeg i min computerskærm se vinduet, og der sad en fin stribet mis ude på plankeværket, hvorefter den hoppede ned på stien bagved. Hold da ferie jeg blev forskrækket. Den lignede Feline fuldstændig, og jeg gik helt i panik. Fór ud og kaldte mens jeg tænkte at det egentlig var længe siden, jeg havde set hende! Min svigermor var hjemme og hun kom ud for at hjælpe. På vej ind for at få ordentlige sko på hørte jeg pludselig et miv miv. Feline sad ovenpå et kæmpeskab i entreen, hvor man ikke kunne se hende, hvis man ikke lige vidste hun var der!

Hold da kæft jeg har aldrig været så lettet:)

• #7   10. dec 2013 hehe!
    Jeg er altså også bare glad for at Aidan(100% hvid) har odd-eye så det er nemmere at se det er ham XD

• #8   10. dec 2013 Jeg ville heller aldrig være i tvivl . Men har prøvet en sen aften jeg kom kørende hjem fra arbejde og på vej ind i vores meget lille by løb der er sort korthåre kat og en hvid langhåret kat rundt sammen og jeg tænkte også hvordan i alverden er darling og Hemi dog kommet ud skyndte mig hjem og se om der var vinduer åben og om der var andre der var sluppet ud.

Og de var der alle sammen. Men ret pudsigt at I en lille by som her at der render 2 stk katte rundt sammen som ligner mine to så meget smiley

• #9   10. dec 2013 Da jeg var barn, havde jeg en sort/hvid hankat, der havde to små sorte pletter på næsen. Der var en kat i byen, som lignede vores næsten på en prik. Den eneste forskel var de to sorte pletter på næsen, og dem kunne man ikke lige se, når katten lå nede i den anden ende af haven.

Sjovt nok var de to eneste katte, der fik lov til at være i vores have, den sort/hvide der lignede vores, og så en sød hvid hunmis.

• #10   10. dec 2013 De er sgi snedige er de....
    Men kender godt nok, det der med at man tror det er ens egen misser, og så er man ved at komme heeelt op i det røde felt!

• #11   11. dec 2013 Af en eller anden grund har jeg aldrig haft svært ved at kende forskel på mine frem for dem der ligner, nok mest pga den måde de bære deres krop på, og reagere når de ser mig, de miawer hej når de ser mig, og halen ryger lige i vejret. smiley

Kommentér på:
din kat ? min kat ? hvems kat ?

Annonce