12.885 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

årh nej kattetis på trægulv årh nej kattetis på trægulv

Øv jeg har lige opdaget, at den ene af mine kattebakker åbenbart er flækket i bunden smiley kunne ikke forså der lugtede, flyttede bakkerne, og ja der var en ordentlig sø katte tis der var sivet ud af bakken smiley

Vi har egetræsparket, og det må have ligget der siden igår baseret på at det først har lugtet idag, og det har efterladt en mørk plet ..

Er det overhoved muligt at få lugten ud af det igen ?? eller er det nødvendigt at skifte gulvet..

det er bare mega ærgeligt..

tvivler på at r10 kan klare det..

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 700 kr.
  • Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  årh nej kattetis på trægulv
  • #1   10. dec 2013 Ahhh øv..... smiley :( smiley

Jeg tror hvis jeg var dig at jeg ville skure godt med vand, og så drysse et godt lag kartoffelmel på og se om ikke du kunne suge en god del af fugten op med det..

Og sidste step så rengøre med R10, men om den mørke plet forsvinder kan jeg have mine tvivl med, men lugten tror jeg godt du kan få til at forsvinde, du skal måske give det turen mere end 1 gang..

• #3   10. dec 2013 De kan ikke tisse ved siden af lige netop denne bakken de andre 8 kan de sagtens men ikke denne da der er væg på begge sider, hvor den er kilet ind, den er med hus så det er umuligt at de har tisset ved siden af den.. men har en speciel dame der graver alt gruset væk i bakken så man kan se bunden trods der er 8-10 cm grus så det er nok derfor..

har fundet en løsning brintoverilte 35%, det skulle lysne pletten og hive tissen ud af træet så det prøver vi.. eller s må gulvet skiftes..

Jeg tror det en gang for mange år siden var larkeret men det er godt slidt efterhånden så der er ikke meget tilbage.. Det var også meningen det skulle slibes og lakeres igen ...

• #5   10. dec 2013 Som skrevet ovenover min ene kat har en mani med at grave alt gruset væk og tisse i bunden det er ikke altid hun har tid til at grave det til igen.

• #8   10. dec 2013 Jeg håber det lykkes smiley

• #9   10. dec 2013 Er det bare det her man kan købe i Matas
    http://www.matas.dk/matas-oxalsyre-180-g

Håber også det lykkedes, det er skisme ærgeligt...

• #11   10. dec 2013
    Black Oak Ragamuffins
    det kan godt være at de ikke tisser ved siden af
    men det kunne måske tænkes at de måske har strintet ind mod kattebakken
    har nemlig selv en hunkat der strinter smiley og det kommer altså under kattebakken
    vores kattebakker er nemlig ikke flækket men alligevel kommer tisset under kattebakken fordi hun strinter ind imellem bare et spørgesmål smiley

• #12   10. dec 2013 Det kan ikke lade sig gøre da tissen er lige nøgagtig midt uder kattebakken hvordan skulle det være kommet helt derind den er meget lang 75 cm eller sådan noget altså bakken?? den er flækket som i der er røget et stykke af bunden = hul i bakken .. de gør det ikke på de andre 8 bakker er temmelig sikke på tissen er kommet fra flængen/hullet midt i bakken for det er præcis hvor hullet er tissen er smiley

Og det er fin rund sø der er kun tis lige der der er ikke tegn på det er løbet ind under for der var som sagt kun tis det ene sted. smiley

• #13   10. dec 2013 okay jamen når min hunkat synes at hun skal strinte så kommer tisset også helt under kattebakken og vores gulv ser heller ikke særlig pænt ud efter hånden smiley

• #14   10. dec 2013 Nej men der må jo være tis hele vejen fra hvor tissen kommer ind og ind til hvor det stopper ??

Vores gør det ikke på de andre 8 bakker og det er første gang det er sket og bakken er med hul i midten så tror ikke det er fordi de strinter op af den... smiley

• #15   10. dec 2013 Har også fundet ud af hvorfor det er gået i stykker i forgårs morges ordnede kæresten alle bakkerne han tabte den ene ned på hjørnet af køkkenbordet og så ikke den var gået i stykker, satte den på plads og hældte grus i, igår aftes lugtede der fælt og så fandt jeg ud af det..

Det virker meget tilfældigt at en af kattene lige pludselig skulle begynde og strinte ind under kattebakken samtidig med at den lige er gået i stykker smiley

Kommentér på:
årh nej kattetis på trægulv

Annonce