22. aug 2012 Følger: 7 Følgere: 5 Katte: 10 Emner: 41 Svar: 661
årh nej kattetis på trægulv årh nej kattetis på trægulv
Øv jeg har lige opdaget, at den ene af mine kattebakker åbenbart er flækket i bunden kunne ikke forså der lugtede, flyttede bakkerne, og ja der var en ordentlig sø katte tis der var sivet ud af bakken
Vi har egetræsparket, og det må have ligget der siden igår baseret på at det først har lugtet idag, og det har efterladt en mørk plet ..
Er det overhoved muligt at få lugten ud af det igen ?? eller er det nødvendigt at skifte gulvet..
det er bare mega ærgeligt..
tvivler på at r10 kan klare det..
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Jeg tror hvis jeg var dig at jeg ville skure godt med vand, og så drysse et godt lag kartoffelmel på og se om ikke du kunne suge en god del af fugten op med det..
Og sidste step så rengøre med R10, men om den mørke plet forsvinder kan jeg have mine tvivl med, men lugten tror jeg godt du kan få til at forsvinde, du skal måske give det turen mere end 1 gang..
aug 2012
Følger: 7 Følgere: 5 Katte: 10 Emner: 41 Svar: 661
har fundet en løsning brintoverilte 35%, det skulle lysne pletten og hive tissen ud af træet så det prøver vi.. eller s må gulvet skiftes..
Jeg tror det en gang for mange år siden var larkeret men det er godt slidt efterhånden så der er ikke meget tilbage.. Det var også meningen det skulle slibes og lakeres igen ...
aug 2012
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 64 Katte: 4 Emner: 74 Svar: 9.130
aug 2012
http://www.matas.dk/matas-oxalsyre-180-g
Håber også det lykkedes, det er skisme ærgeligt...
jul 2008
Følger: 42 Følgere: 40 Katte: 3 Emner: 19 Svar: 482
Black Oak Ragamuffins
det kan godt være at de ikke tisser ved siden af
men det kunne måske tænkes at de måske har strintet ind mod kattebakken
har nemlig selv en hunkat der strinter
vores kattebakker er nemlig ikke flækket men alligevel kommer tisset under kattebakken fordi hun strinter ind imellem bare et spørgesmål
aug 2012
Og det er fin rund sø der er kun tis lige der der er ikke tegn på det er løbet ind under for der var som sagt kun tis det ene sted.
jul 2008
Følger: 42 Følgere: 40 Katte: 3 Emner: 19 Svar: 482
aug 2012
Vores gør det ikke på de andre 8 bakker og det er første gang det er sket og bakken er med hul i midten så tror ikke det er fordi de strinter op af den...
aug 2012
Det virker meget tilfældigt at en af kattene lige pludselig skulle begynde og strinte ind under kattebakken samtidig med at den lige er gået i stykker
årh nej kattetis på trægulv