{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.557 visninger | Oprettet:

hjælp, min kat stinker!!!! {{forumTopicSubject}}

Min dejlige 15 ugers gamle killing er langhåret. Sort smukt langt hår. Jeg har set hende vaske sig ofte, men hun kommer åbenbart ikke "bagtil". Så der hænger klumper af lort, så jeg må vaske hende næsten hver anden dag. Stakkels kat. Hvad skal jeg gøre, og vokser hun sig ud af det? Min langhåret norkeskovkat døjer jo ik med det.
Kram lotte

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp, min kat stinker!!!!
  • #1   30. okt 2013 Hvis jeg var dig ville jeg lige klippe hendes bukser en smule så hårene ikke er så lange bag til, bare lige i starten til hun har fundet ud af hvordan hun bedst skal vaske sig..

Du skal selvfølgelig ikke klippe hende helt kort, blot til en længde der er nemmere for hende at holde, det er der også andre der har været nød til at gøre, det vokser jo ud igen..

• #2   30. okt 2013 Super Heidi, havde selv overvejet det, men var bange for at hun aldrig ville lærer det så smiley

• #3   30. okt 2013 Jo jo hun skal såmænd nok lære det, men en killing har så travlt med alt muligt andet at soignering nogen gange halter lidt, men som regel så bliver de mere omhyggelige med alderen smiley

Klip du roligt det vil ingen hindring være for om hun lære det eller ej..
    Men husk nu ikke klip for meget, det skal jo ikke være helt kort, find grænsen hvor det ikke hænger i mere smiley

• #4   30. okt 2013 Tusind tak søde Heidi smiley

• #5   30. okt 2013 Det var så lidt smiley

• #6   30. okt 2013 Min store Main Coon var også langsom til, at lære det smiley og da han blev voksen fik han så store og tykke bukser, så det var nødvendigt, at studse dem lidt, jeg forsøgte lige som, at holde en revne op midt bag, hvor han så kunne holde rent selv.

Altid når der sider noget i pelsen, så klip det væk, det er nemmere end, at vaske og det er jo de samme totter som rammes igen og igen,, ja det går jo kun hvis man ikke udstiller smiley

• #7   30. okt 2013 Super Jette. Jeg udstiller ik, hun er en smuk kat, og for en armatør som mig kunne man godt bilde mig ind at hun var en racekat, pga længden af hendes hår, hendes koder og det ligner at hun får lidt en løvemanke. Hey, ud fra mine begreber kan man virkelig hører jeg ik har forstand på race katte smiley

• #9   31. okt 2013 Jeg vil også sige, få behandlet katten for den har problemer med maven.

• #10   31. okt 2013 Jamen det aff. Der er i bakken, og den ene klat hun har lagt på gulvet har været i fin konsistens, og de klumper jeg har tørt af inden de blev tørre var også i fin konsistens, bliver det hårdere eller mere flydende er det først at der er noget galt.. smiley men i har ret i at man skal være opmærksom på det også smiley

Kommentér på:
hjælp, min kat stinker!!!!

Annonce