{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
926 visninger | Oprettet:

hvor er de nu? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.
jeg solgte disse 4 dejlige katte i 2010.
ville bare høre om i ved hvor de er nu og om de evt er oprette her inde smiley ? vil så gerne høre om de har det godt smiley de skulle meget gerne bo alle på Sjælland. de bor 4 forskellige steder de er født 15/7-2010 smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvor er de nu?
  • #1   26. okt 2013 her er der en til

profilbillede
  • #2   26. okt 2013 og en til

profilbillede
  • #3   26. okt 2013 håber i ved noget smiley

• #4   26. okt 2013 og den sidste

profilbillede
  • #5   26. okt 2013 Hvis det er dig selv der har solgt dem, har du vel oplysningerne på de folk der købte killingerne. Så kan du bare kontakte dem der smiley

• #7   26. okt 2013 Undskyld Ginger og Momo, men det er 3 år siden, folk kan da være flyttet siden da..

Jeg har da også for 3 år siden solgt 4 kattekillinger (plejekillinger for en kammerat) de 3 af dem ved jeg da heller ikke hvor er henne i dag..
    Jeg ved at ejerene den gang boede i henholdsvis Slagelse og København, og havde en aftale med dem om at de skulle sende en mail med opdateringer til mig det næste halve år, de sendte en mail kort efter de fik dem og alt gik fint, så har jeg ikke hørt noget siden og de har ikke haft svaret på de mails jeg har sendt, nu har jeg ikke mail adresserne mere, da jeg selv har skiftet mailadresse..

Den sidste killing har jeg fået opdateringer med billeder både på sms og mail indtil sidste år, den bor i Næstved og har det rigtig godt, der bliver passet godt på den og lever som blommen i et æg, trygt og godt smiley

Line jeg håber der er nogen der giver sig til kende og fortæller hvordan det går med de små pus som jo nu er 3 år..

Kommentér på:
hvor er de nu?

Annonce