1.396 visninger
|
Oprettet:
Han eller hun kat {{forumTopicSubject}}
Har fundet en katte killing her til aften på en rigtig stor vej og er itvivl om kønnet håber i kan hjælpe
Så jeg kan skrive kønnet i Annoncerne på søgen efter dens ejer
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
Hvor gammel vil du skyde killingen til at være??
jun 2013
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 1 Emner: 12 Svar: 53
Den er ekstrem kælen og spiser tørfoder og den var bestemt heller ikke itvivl om hvad der kom på skålen da min egen skulle have hans vådfoder til aften
Er ikke itvivl som den har et hjem med en der holder af den
Lige et lille billede mere
jun 2013
jun 2013
Og har selv en kat uforvekslelig og han har ikke nogen stedsans på nogen måde
Og handler efter min mavefornemmelse
Og hvad jeg kan have på samvittigheden
Om jeg så skal gå hele byen rundt for at finde dens ejer
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
Men du skal ud i det område hvor du fandt katten og smide nogle efterlysnings sedler i postkasser for at se om det er en killing der har forvildet sig lidt for langt væk hjemmefra, hæng sedler op i de lokale dagligvare forretninger, hæng sedler op på lygtepæle, der skal gøres noget benarbejde.
jun 2013
Og laver sedler osv har storset dem lavet jeg ville bare gerne vide kønnet
Så jeg også kunne skrive det på
jun 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 4 Emner: 58 Svar: 218
jun 2013
jun 2013
Og er faktisk helt ligeglad med din holdning til hvordan jeg holder kat
jun 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 4 Emner: 58 Svar: 218
Ville ikke lukke sådan en lille str ud
jun 2013
Et har en kat som du hentyder til bor under urimelig forhold
Katten har det godt og dyrelægen roser den til skyerne og syntes dens bo omgivelser er helt fine
Katten er glad og tilfreds
jun 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 35 Svar: 328
Jeg syntes så til gengæld oz det er super træls at læse en tråd som denne.. som ejer af fritløbere er jeg så absolut nød til at gøre opmærksom på at:
¨
JA MIN KAT ER KÆLEN... det betyder ikke min kat er efterladt eller blevet væk
JA MIN KATS PELS ER FULD AF MANGE MÆRKELIGE TING... det betyder stadig ikke den er blevet væk .. (bare den har været ude en hel dag)
JA MIN KAT MIAVER VILDT YNKELIGT OG SER MEGET SVIGTET UD.. nej det er den ikke den kan bare godt lide at "tigge" opmærksomhed og mad
dette er ikke skrevet for at revse TS men for at gøre opmærksom på at hvis du møder en kat som kunne ske at passe på ovenstående, så vær lige sød at tage hensyn til os med fritløbere... bliver katten i samme område og ser meget forsømt ud, så fremlys den uden at tage den med (hold øje med katten nogle dage)... virker det ikke, så tag katten med (få den tjekket for chip hos dyrlæge) og fremlys den endnu engang.. virker det stadig ikke så aflever katten på internat eller lignende og kryds fingre for det bedste..
MEN lad venligst være med at gå ud fra at vores katte er forladte eller smidt af.. vores katte nyde deres frihed og kan komme langt omkring (meget langt hvis vi snakker eventyrlyste katte) Det er ikke nok at du spørger naboer tæt på.. du skal måske meget langt omkring... (har selv hentet en kat knap 3 km fra min bolig!!!)
jun 2013
Jeg er blevet lært op med at jeg skal følge min mave fornemmelse og min mavefornemmelse sagde at den desperat ledte efter sin ejer
Men et og alt er at jeg kan tænke mig en ekstra gang om inden næste gang
Og nu gøre alt for at finde dens hjem...
jun 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 35 Svar: 328
jeg er også tilhænger af mavefornemmelser men en gang imellem er man nød til at bruge lidt ekstra... hvis du mødte min Sylvester ville du også tro han var en forladt stakkel...han er meget ynkelig blandt fremmede.. (han er to gange blevet leveret hjem af nogen som troede han var blevet væk! De tjekkede så hans tattoo og fandt ud af at han har et hjem!! Den ene gang havde han været hjemmefra i knap 2 timer!!!)
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.741
Det er netop årstiden nu, hvor de engang så bittesmå yndige killinger, er knap så yndige længere og har tabt nyhedens interesse, og mange af dem bliver kørt væk hjemmefra og dumpet i en vejkant.
Han eller hun kat