{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Han eller hun kat
  • #1   7. okt 2013 Hunkat..

Hvor gammel vil du skyde killingen til at være??

• #2   7. okt 2013 Tror max den er omkring de 12 uger
    Den er ekstrem kælen og spiser tørfoder og den var bestemt heller ikke itvivl om hvad der kom på skålen da min egen skulle have hans vådfoder til aften

Er ikke itvivl som den har et hjem med en der holder af den

Lige et lille billede mere

profilbillede
  • #3   7. okt 2013 Nogen der ved hvad det koster at få den tjekket for chip?

• #5   7. okt 2013 Hvis du ikke har et svar på spørgsmålet så lad være med at kommentere jeg er ligeglad med om jeg skal gå fra dør til dør i hele den by jeg bor i for at finde dens hjem. Jeg skal bare ikke være den der efterlader en killing på hovdevejen når den desperat forsøger at klatre op af mig

Og har selv en kat uforvekslelig og han har ikke nogen stedsans på nogen måde
    Og handler efter min mavefornemmelse
    Og hvad jeg kan have på samvittigheden
    Om jeg så skal gå hele byen rundt for at finde dens ejer

• #6   7. okt 2013 Jeg har ikke hørt om nogen dyrlæge der tager penge for at tjekke for chip, så det burde være gratis, Kattens Værn og dyrenes beskyttelse kan også tjekke for chip og de gør det altid gratis..

Men du skal ud i det område hvor du fandt katten og smide nogle efterlysnings sedler i postkasser for at se om det er en killing der har forvildet sig lidt for langt væk hjemmefra, hæng sedler op i de lokale dagligvare forretninger, hæng sedler op på lygtepæle, der skal gøres noget benarbejde.

• #7   7. okt 2013 Det har jeg helt bestemt også planer om for vil gøre alt for at få den hjem til sin eget igen
    Og laver sedler osv har storset dem lavet jeg ville bare gerne vide kønnet
    Så jeg også kunne skrive det på

• #8   7. okt 2013 hmm,umiddelbart ville jeg sige en hunkat

• #9   7. okt 2013 Tak ja jeg ville også sige hunkat men var itvivl smiley

• #11   7. okt 2013 Den kat jeg har jeg og den lever under fine vilkår og han har det rigtig godt og han lider bestemt ikke nogen nød.

Og er faktisk helt ligeglad med din holdning til hvordan jeg holder kat

• #12   7. okt 2013 jeg havde nok gjort det samme som ts... Hvis det ikk var fordi jeg havde 3 i forvejen
    Ville ikke lukke sådan en lille str ud

• #13   7. okt 2013 Felix jeg er fuldstændig ligeglad med din holdning til tingene
    Et har en kat som du hentyder til bor under urimelig forhold
    Katten har det godt og dyrelægen roser den til skyerne og syntes dens bo omgivelser er helt fine
    Katten er glad og tilfreds

• #14   7. okt 2013 Jeg syntes det er super dejligt når folk har et godt hjerte smiley

Jeg syntes så til gengæld oz det er super træls at læse en tråd som denne.. som ejer af fritløbere er jeg så absolut nød til at gøre opmærksom på at:
    ¨
    JA MIN KAT ER KÆLEN... det betyder ikke min kat er efterladt eller blevet væk

JA MIN KATS PELS ER FULD AF MANGE MÆRKELIGE TING... det betyder stadig ikke den er blevet væk .. (bare den har været ude en hel dag)

JA MIN KAT MIAVER VILDT YNKELIGT OG SER MEGET SVIGTET UD.. nej det er den ikke den kan bare godt lide at "tigge" opmærksomhed og mad

dette er ikke skrevet for at revse TS men for at gøre opmærksom på at hvis du møder en kat som kunne ske at passe på ovenstående, så vær lige sød at tage hensyn til os med fritløbere... bliver katten i samme område og ser meget forsømt ud, så fremlys den uden at tage den med (hold øje med katten nogle dage)... virker det ikke, så tag katten med (få den tjekket for chip hos dyrlæge) og fremlys den endnu engang.. virker det stadig ikke så aflever katten på internat eller lignende og kryds fingre for det bedste..

MEN lad venligst være med at gå ud fra at vores katte er forladte eller smidt af.. vores katte nyde deres frihed og kan komme langt omkring (meget langt hvis vi snakker eventyrlyste katte) Det er ikke nok at du spørger naboer tæt på.. du skal måske meget langt omkring... (har selv hentet en kat knap 3 km fra min bolig!!!)

• #15   7. okt 2013 Kan udemærket følge din tanke gang Irene og vil bestemt tænke over det næste gang
    Jeg er blevet lært op med at jeg skal følge min mave fornemmelse og min mavefornemmelse sagde at den desperat ledte efter sin ejer

Men et og alt er at jeg kan tænke mig en ekstra gang om inden næste gang
    Og nu gøre alt for at finde dens hjem...

• #16   7. okt 2013 lyder super Pernille..
    jeg er også tilhænger af mavefornemmelser men en gang imellem er man nød til at bruge lidt ekstra... hvis du mødte min Sylvester ville du også tro han var en forladt stakkel...han er meget ynkelig blandt fremmede.. (han er to gange blevet leveret hjem af nogen som troede han var blevet væk! De tjekkede så hans tattoo og fandt ud af at han har et hjem!! Den ene gang havde han været hjemmefra i knap 2 timer!!!)

• #17   8. okt 2013 Og jeg, som har 8 katte, ville ikke betænke mig på at samle en killing op, der rendte rundt på en stor vej. Ville selvfølgelig høre i husene i nærheden, om nogen kendte noget til katten, men bare lade den rende: aldrig.

Det er netop årstiden nu, hvor de engang så bittesmå yndige killinger, er knap så yndige længere og har tabt nyhedens interesse, og mange af dem bliver kørt væk hjemmefra og dumpet i en vejkant.

Kommentér på:
Han eller hun kat

Annonce